Amouage opus serisi

fsater
 Amouage dediğin derya deniz bir marka.lyric ve jubilation beğendiğim ve elimde dekantı olan kokular. hatta lyric woman bence erkeğe uygun ve alınması gereken bir koku. interlude,gold ve reflection deneyip sevmediğim kokuları.honour ise deneyipte kararsız kaldığım bir koku. sırada denenmeyi bekleyen epic,dia,memoir ve opus serisi var.muhtemelen denemedim dediğim kokularında bazılarını denemişimdir ama hatırlamıyorum.

Bu opus serisine nerden başlamalıyım sizce 5 ve 8'in daha çok tutulduğunu duydum.Opus serisinden önereceğiniz kokular varmı?

Re: Amouage opus serisi

İSKeNDeR

Re: Amouage opus serisi

Eminth
Admin
Cevap olarak bu gönderi By fsater
Bence III ve V' ten başlamalısınız. VII' nin başlangıcı çok güzel ama 10 dk sonra bambaşka bir hal alıyor.

Re: Amouage opus serisi

Shams
5 iyiydi
"Mimari müziğin donmuş halidir."  -Goethe

http://parfumblogu.blogspot.com

Gucci PH1--> üretimini durdurdunuz
Dior Homme Intense-->Reformüle ettiniz
Creed Aventus--> Yedirmeyiz

Re: Amouage opus serisi

Burakkk
Bende Opus serisinden, Opus III, Opus V ve Opus VIII bunları çok merak ediyorum. Deneyip fikri olan varmı ?

Re: Amouage opus serisi

gani
Opus viii le aramızda platonik bir aşk var kokuyu tarif edemiyecegim ama test ettigim gün diğer koluma clive x sıkmıştim kalıcılıkda ve farkedilirlikte daha uzun sürmüştü kagit üstünde ise haftalarca kaldı.. daha sonra testerdan üstüme sıkarak kullandım yine kalicilik cok iyiydi..  yoğun sert bir koku beyaz ciceksi diyorlar ama bildigmiz çiçeksi korkularla ilgisi yok menthole benzer bir ciceksilik.. herkesin hoşuna gitmeyebilir.. dediğim gibi iki platonik aşkından biri..

Re: Amouage opus serisi

Damandıra
Opus 3 ve 5 i öneririm, bir aralar ciddi anlamda opus 3 ü almayı düşünüyordum.
İstatistik mini eteğin görünen kısmıdır.

Re: Amouage opus serisi

Burakkk
Teşekkür ederim fikirlerinizi paylaştığınız için 😃 harvey'de üçünü birden deniycem en kısa zamanda.

Re: Amouage opus serisi

Tekkenzaibatsu
Cevap olarak bu gönderi By fsater
Oups iv'den uzak durda ne yaparsan yap :)

Re: Amouage opus serisi

alperdutkin
Opus VII hakkında fikri olan var mı?
Xerjoff Casamorati 1888, Tiziana Terenzi Laudano Nero, Kouros, Tuscan Leather, Dior Homme Intense, New York Amber

Re: Amouage opus serisi

matrai
alperdutkin yazdı
Opus VII hakkında fikri olan var mı?
Opus serisinin bana göre tartışmasız en karakterli kokusu. Aromatik baharatlarla cevrelenmis kuru ve karanlık bir oud yorumu. Son derece elegant. Opus serisi değilde normal seride bir isim verilmesi gereken bir parfüm opus serisi içinde gözden kaçıyor bu güzellik bana kalırsa.

Re: Amouage opus serisi

Anofta
Cevap olarak bu gönderi By fsater
Opus V'i denedikten sonra diğerlerini de merak etmeye başladım. Zamansız ve cinsiyetsiz bir koku. O kadar zarif bir oud kullanımı var ki... Maskülen sevenler beğenmeyebilir...

Re: Amouage opus serisi

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By matrai

Re: Amouage opus serisi

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By Anofta

Re: Amouage opus serisi

anigemini
Cevap olarak bu gönderi By Anofta
V kullanıyorum. Biterse tekrar almayı düşünürüm. VI ve III radarımda. VIII gördüğün yerde kaç ağır kimyon kokusu var.

Re: Amouage opus serisi

connoisseur
Cevap olarak bu gönderi By cantona8

Re: Amouage opus serisi

cantona8

Re: Amouage opus serisi

connoisseur

Re: Amouage opus serisi

cantona8

Re: Amouage opus serisi

Anofta
Cevap olarak bu gönderi By cantona8
cantona8 yazdı
Anofta yazdı
Opus V'i denedikten sonra diğerlerini de merak etmeye başladım. Zamansız ve cinsiyetsiz bir koku. O kadar zarif bir oud kullanımı var ki... Maskülen sevenler beğenmeyebilir...
o havalarda oud immorteldeki oud kullanımına benzettim. burun aldatmacası da olabilir. açılışı ve seyredişi güzel aslında.
Oud immortel ve III'ü deneyince yazacam... :)
12