Amouage - İnterlude hakkında

mhmtbsrn
Bu konu güncellendi de .
merhaba iyi forumlar amouage interlude almak istiyorum fakat forumda bu parfum hakkında bilgiye rastlıyamadım kullanan bilen varsa  parfüm hakkında yorum yapabilir mi ?

Re: amouage interlude hakkında

zett
mhmtbsrn yazdı
merhaba iyi forumlar amouage interlude almak istiyorum fakat forumda bu parfum hakkında bilgiye rastlıyamadım kullanan bilen varsa  parfüm hakkında yorum yapabilir mi ?
erkanaydın!!Seni çağırıyorlaaarr

Re: amouage interlude hakkında

erkanaydin
Cevap olarak bu gönderi By mhmtbsrn
mhmtbsrn yazdı
merhaba iyi forumlar amouage interlude almak istiyorum fakat forumda bu parfum hakkında bilgiye rastlıyamadım kullanan bilen varsa  parfüm hakkında yorum yapabilir mi ?
Merhaba. Geçen cumartesi aldım 100ml şişe. Kesinlikle yaz kokusu değil soğuk günlerde kullanılabilecek bir koku. Açılışı biraz jubilationu çağrıştırıyor ama öyle bariz değil. Genel olarak tütsü falan değişik bir koku çok farklı tatlı güzel organik birşeyler yanıyormuş gibi. Pazartesi ilk kez sıkmıştım. İki fıs sıktım resmen atom bombası. Koku kalıcılık ve farkedilirlikte muhteşem ötesi. Şanlıurfadayım buralar sıcak o sebeple koku felakete dönüştü. Uzun süreli kullanma şansım olmadı dün de bir fıs sıktım rahatsızlık vermedi ama akşama kadar da efil efil geliyordu kokusu. Çok fazla parfüm deneyimim olmadığından bir benzetmede bulunamayacağım ama unutmamak lazım ki o bir amouage. Birde ege ege nickli arkadaşımız kullanmıştı belki o daha iyi yorumlar

Re: amouage interlude hakkında

mhmtbsrn
istediğim koku biri kışlık biri yazlık elegant kokan kendini belli eden bir koku kalıcılık benim için çokta önemli değil yanı normal standartlarda (6 7 saat kadar yeterli) önemli olan farkedilirliği mekanlara ortamlar girdiğinde kokumun farkedilmesi

Re: amouage interlude hakkında

erkanaydin
Hocam faredilirlik interlude da çok iyi ama alacağın yorumlar olumlu mu olur olumsuz mu bilemeyeceğim. En iyisi dene, denemeden almanı tavsiye etmiyorum. Jubilation deseydin hiç durma derdim rahatlıkla ama jubilationun farkedilirliği interlude gibi değil

Re: amouage interlude hakkında

blueskies
Arap parfümü gibi kokuyo ama bunu da göz ardı etme..

Re: amouage interlude hakkında

erkanaydin
blueskies yazdı
Arap parfümü gibi kokuyo ama bunu da göz ardı etme..
Arap parfümü olduğundan olmasın hocam

Re: amouage interlude hakkında

FTHYRTTS
Cevap olarak bu gönderi By zett
zett yazdı
mhmtbsrn yazdı
merhaba iyi forumlar amouage interlude almak istiyorum fakat forumda bu parfum hakkında bilgiye rastlıyamadım kullanan bilen varsa  parfüm hakkında yorum yapabilir mi ?
erkanaydın!!Seni çağırıyorlaaarr
Amouage Interlude=Tatli Tutsu.Yazin kullanilmayacak bir parfum.Bu parfumu siktigin zaman sanki bir yerlerde bir seyler yaniyormus gibi hissettiren bir koku formu.Cok saldirgan,cok guclu bir koku;ama genele hitap duzeyi dusuk bir parfum.
Cok kaliteli bir esansa sahip ama denemeden alinmamasini siddetli tavisye ederim eger tatli tutsu kokusunu seviyorsan tercih senin

Re: amouage interlude hakkında

Damandıra
Amouage lardan bir parfüm alacaksan eğer;
Jubilation, Honour yada Reflection öneririm.
İstatistik mini eteğin görünen kısmıdır.

Re: amouage interlude hakkında

mhmtbsrn
Amouage almak istememin sebebi saldirgan yapisi olmasindan dolayi  creed gibi sonuk kokular uretmiyo yada montale gibi insanlari cok bunaltan amouage jubilation ve reflection denedim ikisinide begenmedim :) bu arada bir umut interlude iyidir diye dusunmustum sanirim tom ford tobacco vanille alicam en azindan bune haci yagi gibi yorumlar duymam

Re: amouage interlude hakkında

Damandıra
Bence hiç düşünme direk tobacco Vanille al rahatına bak;)
İstatistik mini eteğin görünen kısmıdır.

Re: amouage interlude hakkında

erkanaydin
Jubiyi de beğenmediysen bence de tabacco iyidir. Gerçi hiç denemedim ama olur da alırsan deneme amaçlı bir miktar interlude karşılığı takas yapabiliriz

Re: amouage interlude hakkında

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Arkadaşlar 2 saat önce harveydeydim.

Tuscan, Jubilation, TV ve Interlude denedim.

Interlude taaaaaaaaaaaaaaaaaam 1 yılaaaaaaaaaaaan. Soğuk kış günlerinin en büyük dostu. Bu kadar saldırgan böyle kalıcı bir koku görmedim. Bayıldım resmen :) Koku acayip birşey ya seversiniz ya nefret edersiniz net.

Tuscan , bana baba kokusu daha ağır abi efendi geldi.

Jubilation ın yorumunu Raşit Bey cuuuuuk diye oturtmuş. Ama ben Raşit beye göre daha fazla jubilation'a benzer koku piyasada olabilir diye düşünüyorum ( kesinlikle 1'e 1 değil. Gucci p h 1 gibi mesela)

Tobacco iyi güzel ve listemde olan bir koku zaten.

Özetle Inter'e çarpıldım. Mutlaka test edin.

NOT: BOND NO 9 AMBER kokusu harveylerde bitmiştir. Test etmek istedim diğer tüm kokular var, Amber gelmiyormuş.

Re: amouage interlude hakkında

*HOCA*
[...]
Alemsin zett

Re: amouage interlude hakkında

*HOCA*
Cevap olarak bu gönderi By Mehmet
Nasıl yani mehmet, şimdi sen tuscan ı beğenmedin mi

Re: amouage interlude hakkında

-.égalité
Interlude gerçekten çok güzel bir parfüm, bu parfümde beni rahatsız eden tek bir şey olmuştu o da kokudaki kaos hissiyatıydı. Biraz karmaşa, kaos hakim kokuda gibi gelmişti ama kesinlikle küçük bir detay bu kokunun güzelliği karşısında. Çok güzel bir parfüm, özellikle dumansı hissiyatı olan parfümler genelde güzel oluyorlar :)
Eski nick: Liberté

Re: amouage interlude hakkında

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
dün akşam 2 fıs sıktı harveyde çocuk. Akşam dişimi fırçaladım elim ıslandı. Sabah duş jeli ile yıkandım, öğlen yemekten sonra ellerimi yıkadım. İnanın deli gibi kokuyor şuanda. Böyle kalıcılık görmedim. Yalnız ilk 15 dk daki kaos çok yüksek mide bile bulandırabilir ağır. Ama sonra harika oluyor ve o kadar saldırgan ki zaten kışın kullanacağınız için sizi 2-3 kış çok rahat götürür.

bu arada dikkat ettiniz mi TF lerde 50 ile 100 arası 550-800TL iken
Amouage 'lar da 50 ile 100 arası 580-710 TL.

Bazı arkadaşlar kızabilir bilmiyorum ama tuscan & TV versus Amouage Jubilation&Interlude

Kesinlikle amouage kokuları derim bu saatten sonra. Bir kere oradaki çocuğun da dediği gibi esansı daha fazla kullanıyorlar çünkü adamların uzmanlık alanı bu.

Re: amouage interlude hakkında

eMRe
Mehmet dostum dün merakımı o kadar cezbettin ki ben de işten sonra soluğu Kanyon'da aldım  zaten deneyeceğim bir kaç parfüm vardı ki 5 tane koku denedim (ikisi bileğimde 3'ü koku kartında)

Bileğimdekinden biri Tobacco Vanille idi.Bir çok kişi bana kızabilir ama bu parfümün neresi efsane yahu?Tamam ilk notalar ve orta notalar gayet başarılı.Ama bir kaç saat mağaza dolaştıktan sonra gördüm ki tenime çok yakın kalmış,kokusunu ben bile zor alıyorum.Anlamadım gitti.Çok çok az Lanvin-Avant Garde'yi hatırlattı kokusu bana.Onda da aynı kalıcılık problemi yaşamıştım. :S Sanırım tatlı tütün parfümleri bana göre değil.Costume National Homme dururken bunu asla almam.

Diğer bileğimde ise şimdiye kadar olan bütün parfüm algılarımı değiştiren bir koku vardı.Amouage Interlude.Şu kadarını söyleyeyim:Ya nefret et ya da aşık ol bu parfüme.Müthiş ötesi bir sillage.Kalıcılıktan bahsetmeme gerek bile yok.Öyle ki metroda 2 kişinin parfümümü sormasına ben bile şaşırdım görevlinin sadece bir fıs sıktığı halde!Kesinlikle bir şişe edineceğim.İlla bir şeye benzetmem gerekse severek kullandığım YSL-M7 Oud absolu'nun büyük büyük abisi derdim herhalde

Koku kartından kokladıklarım
Tuscan Leather:Çok kuru koku bu ya,bana fazlaca köşeli geldi.
Reflection:Harvey'deki görevli önerdi bunu da aklımda yoktu.Güzel bir gül-yasemin ikilisi olarak aklımda kaldı.Ama bendeki Burberry-Brit de aynı işi görebilir

Jubilation:Bunu da beğendim ama Interlude kadar değil.Bir kere de tenimde deneyeceğim.Bir de Jubilation daha bir arap temalı kokarken Interlude arabic olmakla modernliğin ince çizgisinde,çok çok başarılı.Tabii bunlar naçizane benim koku algılarım
Sonbahar/Kış: 1)Dior Homme Intense 2)Creed-Green Irısh Tweed 3)Costume National Homme 4)Tom Ford-Tobacco Vanille 5)Dsquared-Potion 6)MFK-APOM 7)Tom Ford-Noir EDP

İlkbahar/Yaz:1)Chanel-Bleu de Chanel EDT 2)Terre d'Hermes EDT 3)Issey Miyake L'eau' d'issey Pour Homme 4)Byredo-Bal D'afrique 5)Kenzo-Power 6)Loewe 7 Natural 7)The Different Company-Sel de Vetiver

Re: amouage interlude hakkında

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
İnan bana ben de aynı fikirdeyim çoğu dediğine katılıyorum. Forumda okuduğum cazibeyi tobaccoda bulamadım hatta mağazadan çıktığımda Fatih kardeşime de mesajda aynısından bahsettim.

Ama bugün yine de sıktığım yer kokuyordu, kötü değil. İnterlude konusunda süper özetlemişsin, abi istanbuldan kocaeliye kadar kokladım. Sabah iş yerinde 2 kişiye koklattım bayıldılar.

Jubilation da dediğin gibi güzel koku kartından çok tene sıksaydın daha olumlu bakardın diye düşünüyorum. Saydığın diğer kokulara göre 2. sırada yer almalı interlude dan sonra benim görüşüm tabi.

Reflection ı bana da tavsiye etti sadece kokladım soft geldi senin gibi öyle hafif olarak aklımda kaldı.

Aslında özet tablosu oluşturduğumuzda

1. inter 2. jubi 3. tvanille 4. tleather diyeceksin sanırım ben de sana %100 katılacağım :) reflection ı senin kadar hatırlayamadığım için koyamadım. Ben bu sıraladığım 4 kokuyu da bileğime ve kollarıma 2-3 er fıs sıktım. Birazcık hakkını yemişsin tvanillenin , olması gereken 7/10 ise forumda 9/10 olarak görünüyor katılıyorum ama yine de gayet başarılı.

Param olduğunda Interlude kesinlikle alacağım harika ve harika..

Teşekkür ederim ayrıca tercüman olmuşsun düşüncelerime.

Re: Amouage - İnterlude hakkında

nephila
Cevap olarak bu gönderi By mhmtbsrn
Alacak arkadas deneyerek almalı bence,,,,
bende,parfum sıkarken çevremde olanlarda, kokudan rahatsız olduk resmen, hoşlanılacak bir koku oldugunu dusunmuyorum.
Ehli cennet kadınlarından bir kadın yeryüzüne baksa, misk kokusundan yeryüzü dolar ve yüzünün nuru Güneş ve Ay'ın ziyasını bastırırdı.Eğer bir huri parmaklarından birini dünyaya gösterse (yer-gök ehli) her can sahibi, onun kokusunu duyardı.
[Ramuz el-Ehadis-2, s. 355/4]
1234 ... 6