Amouage bayan parfumleri

rapid
Bu konu güncellendi de .
Hepimizin bildiği gibi ürettiği her parfümün bayan ve erkek versiyonlarını çıkaran sayılı niş markalardan biri amouage. Kokusunu beğendiğiniz performansı hakkında fikriniz olan amouage bayan parfümlerini bu sayfada konuşalım

Re: Amouage bayan parfumleri

şerif23
bende merak ediyorum doğrusu ama hiç denemedim maalesef.keşke splite açılsa

Re: Amouage bayan parfumleri

merveahunbay
Cevap olarak bu gönderi By rapid
Elime birkaç numune geçti, sırayla her gün birini yazabilirim

Lyric Woman: Sabunsu ve aromatik bir açılışı var, ilk sıkıldığında temizlik hissi veriyor. Orta notalarda gülün ağırlıkta olduğu tatlı bir çiçek buketi var, pudralı bir nota olan iris kökü de bu bukete yumuşak bir etki vermiş. Alt notalardaki paçuli ile birleşince kadife etkisi yaratıyor. Vanilya-misk-sandal ağacı üçlüsü normalde bende migren başlatmak için birebir, ancak bu parfümde ayarında kullanılmış. Genel olarak başarılı buldum, "ben gül parfümüyüm" diye bağırmayan, ağırbaşlı ve romantik bir harman olmuş. Tene yakın duruyor, oldukça uzun süre kalıyor. Çok orijinal veya sürprizlerle dolu bir koku olmadığını da eklemeliyim, daha ziyade gözünüz kapalı bir şekilde elinizin uzanabileceği ya da hediye olarak alınabilecek hoş bir parfüm.

Re: Amouage bayan parfumleri

murrjm
Yorumlama için teşekkürler
***
Ben henüz dadanmadım amouage bayanlarına :) Erkeklerinden fırsat bulursak inş onlara da sıra gelecek

Re: Amouage bayan parfumleri

rapid
Memoir woman denedim geçenlerde antaeus un daha erkeksi versiyonu :)
Amouage bayan parfümleri fazla maskulen galiba

Re: Amouage bayan parfumleri

Cevap olarak bu gönderi By rapid
ben sanal pazardan wintersun nickli satıcıdan (turgut bey) bayan 6 lı sample setini aldım. resim de ekleyeceğim. denediklerimi sırayla kısa da olsa bahsetmek istiyorum.

Re: Amouage bayan parfumleri

Re: Amouage bayan parfumleri

Cevap olarak bu gönderi By şerif23
GOLD:
aklımda canlanan tablo şu: amouge ceo su parfumör GUY ROBERT e chnel no 5 in namını istiyorum diyor.
GUY ROBERT de bi elinde no 5 numunesi bi elinde esans özleri  bu şekilde gold parfümünü yapıyor.
bunun la da kalmıyor. erkek versiyonunu da ona benzetiyor.

Re: Amouage bayan parfumleri

different pulses
Cevap olarak bu gönderi By şerif23
Sample setini ne kadara aldiniz Serif hocam

Re: Amouage bayan parfumleri

Ilanda 100 tl idi ama sağolsun Turgut bey 75 tl saydi ve ustune de by kilian don't be shy ve hdp 1826 sample hediye etti

Re: Amouage bayan parfumleri

courtesy
Cevap olarak bu gönderi By şerif23
Serafettin bey, merakla bekliyorum yorumlarınızı.

Re: Amouage bayan parfumleri

şerif23
teşekkür ederim deniz anaım.2 gün içinde reflection dan bahsedeceğim deniz hanım

REFLECTİON

Cevap olarak bu gönderi By courtesy
REFLECTİON:
başlangıcı gerçekten  ha-ri-ka... yeşil doğal ve sanki beyaz çiçekler. biraz da portakal çiçeği alıyorrum sanki ama notalarda göremedim.bu araada bahsettiğim yeşillik bir estte lauder white linen kadar değil. biaz daha yaprağımsı. başlangıcını çooook sevdim gerçekten. ama orta notalarda hiç sevmediğim bir nota dümeni ele geçiriyor maalesef:(MENEKŞE...ya bu menekşe neden bu kadar baskın çoğu parfümde...acaba sevmediğim için mi gözüme batıyor bilmiyorum. burdaki kullanımı  tf violend blonde benziyor. dip kısımlarda notaları pek seçtiğim söylenemez. ama o bölümüde sevdim sayılır. biraz sıcak bi yapıda kapanışı...
umarım biraz tarif edebilmişimdir

Re: Amouage bayan parfumleri

courtesy
Serafettin bey, elinize burnunuza saglik bu guzel yorum icin..Portakal cicegi nefistir bence...Menekse de dogru kullanimda sevebildigim notalardan...gayet guzel anlatmissiniz, burnumda biseyler canlandi dogrusu...tum Amouage parfumleri denemeye deger...tekrar tesekkur ederim yorumunuza...

Re: Amouage bayan parfumleri

şerif23
Ben teşekkür ederim deniz hanim.cok fazla da guvenemiyorum burnuma inşallah yanlis birseyler yazmamisimdir

JUBİLATİON

nihayet bir diğer amouage parfümü hakkında birşeyler yazabildim. 2 gündür birkaz kez koluma 2 şer fıs sıkarak not almaya çalıştım. bu yüzden silajı hakkında çok doğru bir kannate varamadım ama kalıcılığı ortalama üzeri diyebilirim.
şimdi efenim parfümleri renkleri ile tarif edecek olsaydık bu parfümü yer yerr yeşil yer yer beyazdır derdim. öyle sıcak baharatlı bir parfüm beklemeyin. çiçeksi biraz odunsu çok hafif de meyveli..
parfümü ilk sıktığında bir şipre havası alıyor insan.. meşe yosunu hissediyorum gibi ama notalara bakıyorrum yok!
ilk başlarda hissedilen hafif bi ekşilik var.meyvelerden (genelde erik in verddiği bir hissiyat.)  kaynaklanıyor olabilir diye düşünüyorum.
orta bölüm çok değişmeden ama biraz daha çiçeksiliğe kayarak devam ediyor. gül hissediyorum ve ylang ylang. ama işin bana en garrip gelen yanı şu; benim en baskın ve uzun süre hissettiğim şey yasemin iken notalarda ismi bile geçmiyor. hayret doğrusu.
son kısımda yine fazla bir değişikli olmadan odunsu notalar biraz daha baskın şekilde kapanıyor.
düz çizgide ilerleyen çok değişmeyen bir parrfüm bence.

EPİC

EPİC:
uzun zamandan sonra amouage bayan parfümlerinden epic i bir kaç akşamdır kullanma fırsatım oldu.yorumlama şeklim yine hissettiğim ve hissedemediğim notalar ile birlikte notalarrın kullanım benzerrliği ile çağrrıştırdığı parfümler şeklinde olacak.
sıktığımda ilk hissettiğim şey meyveler oluyor. hangi meyveler diye sorarsanız;  pek ekşi olmayan hafif tatlı bir portakal, özellikle şeftali  ve sanki kırmızı çiçekler alıyorum. ama burdaki meyveli hissiyat bence ağır basıyor.
orta bölümlerde  biraz biber alıyorum. ama  memoir deki gibi sert kullanılan biber değil.daha yumuşak daha naif. paçuliyi ciddi biçimde hissediyorsunuz. fakat bir hdp 1740 daki kadar tozlu bir paçuli değil bu. ama yinede benzeyen yanları var. vanilyaya has bir tatlılık da geliyor burnuma.
AMMMAAAA bu parfümün bomba kısmı gül bence. çoook dominant. ve bilin bakalım kime benziyor bu kısmı?      POAL..... YANİ GÜL KULLANIMI BU KADAR MI BENZER BÖYLE.dumanlı tütsülü birr gül bu. hangisi daha önce piyasaya çıktı bilmiyorum(google dan aaştırmaya üşendim affedin) ama birisi fena halde kopya çekmiş diğerinden. ve bu gülün kullanımı oldukça uzun süre devam ediyor.
ya arkadaşlar benim bu dip notalarla biraz sounum var.çok bilinen aşina oldugumuz notalar haricinde biçok parfümde dip notaları çözemiyorum. galiba şöyle baz notalardan 5 er ml alıp kullanmam gerekecek.
ŞİMDİİİİ.parfümü kullandıkça küçük küçük notlar aldım bunları toparladım. sonra bir karşlaştırma yapayım dedim frag la . ama benim çok net hissettiğim birçok şey açıklanan notarada yokken bazı açıklanan notaları da ben hissedemiyorrum.ama ben buna takılmıyorum doğrusu. çünkü bunların var olanların çok az bir kısmı olduğunu biliyoruz.
mesela başlangıçtaki hissettiğim meyvemsilik adına yazılı herhangi bir nota yok.yada yazılı olan notalardan kimyonu hiç hissedemiyorum.
kalıcılığı 10 saatten fazla sürdü. silajı ise orta seviyede oldu
çok uzattım galiba.şimdiden teşekkürler

Re: EPİC

courtesy
Şerafettin bey, burnunuza ve elinize sağlık gerçekten. Uzatmak ne kelime, lütfen uzatınız. Amouage bayan parfümleri sayenizde parlıyor yavaş yavaş. Bir Poal aşığı olarak sanırım bana en yakın Amouage parfümlerinden olacak Epic woman. Notalarda var bi ortak payda evet,  Epic daha komplike bir harman frag'a göre.  Yine Epic,  bir yıl önce piyasaya sürülmüş Poal'den, baktım:)) Ama Uncle Dominique'in böyle bir şey yapmadığına inanmak istiyorum. Müzikte olduğu gibi 8 notaya kadar almak serbest mi acaba? :) En kısa zamanda deneyimlemek istiyorum, tekrar çok teşekkürler.

Re: EPİC

şerif23
teşekkür ederim deniz hanım. genel anlamda beğendim amouage bayan parfümlerini.gerçi henüz çok az bi kısmını deneyebildim

Re: EPİC

kaside66
Şerafettin Bey, Amouage Interlude (bayan) denediniz mi acaba? Denediyseniz kısa bir yorum alabilir miyim?
12