Amouage - Opus V

burhany

Re: Amouage - Opus V

Lagerfeld
Geç bile kaldınız yorum için :)

O kadar merak ediyorum ki. Günlerdir dönen muhabbetti artık çatlattı beni. Mutlaka deneyeceğim. :)

Teşekkürler burhany yorum için, eline sağlık dostum.

Re: Amouage - Opus V

burhany

Re: Amouage - Opus V

Lagerfeld
Çok teşekkür ederim dostum. Özellikle mutlu olduğum nokta, bi' insanın en kıymetlisi mertebesine erişmiş bi' kokuyu paylaşma nezaketini göstermen.

Tekrar teşekkür ederim. Hesap numaranı rica edeceğim öncelikle özelden.

Re: Amouage - Opus V

burhany

Re: Amouage - Opus V

camorr
Yorum için teşekkürler. Amouage'a uzak olmama rağmen beğendiğim bir koku. Hatta şimdiye kadar denediğim Amouage'lar arasından en çok bunu beğendiğimi söyleyebilirim. Deneyimlediğim kadarıyla kokuya genel olarak tozlu bir kök iris hakim. Buna girişte rom, drydownda hafif bir hayvansallık eşlik ediyor. Girişteki rom-iris akoru özellikle hoşuma gitmişti.

Re: Amouage - Opus V

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By burhany
burhany yazdı
Hesap numarasi icermeyen bir adet PM :)
cevaplandı efem. :)

Re: Amouage - Opus V

Caliban
Beymende amouage denerken ordaki yetkili jubi en çok satanı diye kanıma girmeye çalışmıştı. Opuslar nasıl diye sorduğumda çok blr numarası yok anlamında kaşını kaldırdı. Sonrasında bence en iyisi opus v dedi ama o da elimizde kalmadı dedi. Bana amouage satmak isteyen adamın bu samimiyeti hoşuma gitti ve hemen altuğ üstattan dekant istedim. Sonrasında feminen bulduğum bu kokuyu koklamak için eve hızlı hızlı adımlarla gittiğimi hatırlıyorum. Maskülen parfüm arıyorum çiçeklerle böceklerle çok aram yok ama opus v kendine çekiyor. Tesadüf ki o sırada dubaide olan abimle konuştum ve türkiyeye oranla çok daha ucuz bir fiyata şişesine kavuştum :) Günlük kullanabilecek bir koku ya da ofis kokusu grubunda olmadığını belirtmem gerek. Burhan hocam içeriğini baya anlatmış ekstradan bahsedilen hayvansıllık da hiç rahatsız edici değil gözünüz korkmasın
calibanitsme

Re: Amouage - Opus V

matrai
Güzel yorum için teşekkürler Burhan Hocam. Sadece şunu söylemek isterim Opus serisi içinde 5 ve 7 candır gerisi heyecan...

Re: Amouage - Opus V

zegna
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By burhany

Re: Amouage - Opus V

zegna
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By matrai

Re: Amouage - Opus V

guardiannnn
burhan hocam sen o kadar cok bahsedince sırf sen bu kadar seviyosun diye altug abinin splitten talep ettim denemek icin...
bir de yorumlayisini okuyunca insan iyice merak ediyor bu nasil sevgi :)
guzel yorum olmus emegine saglik.. ve fotograflar cok basarili.
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Amouage - Opus V

burhany
Cevap olarak bu gönderi By matrai

Re: Amouage - Opus V

burhany
Cevap olarak bu gönderi By zegna

Re: Amouage - Opus V

burhany
Cevap olarak bu gönderi By guardiannnn

Re: Amouage - Opus V

Medea LoveGergedan
Opus V fazla çiçekli ve kadına daha yakın gibi gelmişti bana da. VI ve VII ile daha iyi anlaştık.

Re: Amouage - Opus V

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By zegna
zegna yazdı
Opus VI da nefis 🙃
+1 .. Yorumunuz için ağzınıza sağlık Burhan Hocam

Re: Amouage - Opus V

burhany

Re: Amouage - Opus V

LesPaul59