Amber'in Koleksiyonu

Amber
Bu konu güncellendi de .
Herkese merhaba.

Parfümleri seviyorum ama çok bilgi sahibi değilim. Bu yüzden bir süredir üye olmama rağmen elimden geldiğince sizleri okuyup bir şeyler öğrenmeye çalışıyorum.

Parfümlerimin bazılarının ne yazık ki kapağı yok. Parfüm şişesi koleksiyonu yapmazken ben atmıştım. Şimdi çok pişmanım çünkü aralarından bazı parfümleri tekrar almayı düşünmüyor. Önde duran dört kapakta şişeleri kırılan, kapakları kalanlar. Parfümlerimin bir kısmı bitmeye yakınken resimlerini ekliyim istedim. Kalitesiz resimden ve yanlış açıdan dolayı hangi parfümler olduğu anlaşılmıyorsa affınıza sığınıyorum.

Hepinize Sevgiler ve Saygılar..

Re: Amber'in Koleksiyonu

matrai
Hepsi çok güzel duruyorlar. İyi günlerde kullanın. Bu sırada aramıza hoşgeldiniz

Re: Amber'in Koleksiyonu

Libra
Güzel seçimler👍🏼Güle güle kullanın parfümlerinizi:)

Re: Amber'in Koleksiyonu

Umut Kurtoğlu
Pespembe (süper bir pekiştirme bu)bir koleksiyon olmuş. Güzel günlerde musmutlu kullanın Amber Hanım

Re: Amber'in Koleksiyonu

LesPaul59
Cevap olarak bu gönderi By Amber

Re: Amber'in Koleksiyonu

kaside66
Cevap olarak bu gönderi By Amber
Amber Hanım hoşgeldiniz foruma. Güzel bir koleksiyonunuz var. Mutlu günlerde kullanın. Paylaştığınız için teşekkürler.

Re: Amber'in Koleksiyonu

Amber
Cevap olarak bu gönderi By matrai
matrai yazdı
Hepsi çok güzel duruyorlar. İyi günlerde kullanın. Bu sırada aramıza hoşgeldiniz
Matrai hosbuldum. Tesekkur ederim, daha guzelleri sizin olsun.

Libra yazdı
Güzel seçimler👍🏼Güle güle kullanın parfümlerinizi:)
Libra tesekkur ederim. Daha guzelleri sizin olsun :)

Umut Kurtoğlu yazdı
Pespembe (süper bir pekiştirme bu)bir koleksiyon olmuş. Güzel günlerde musmutlu kullanın Amber Hanım

Tesekkur ederim. Inanin siz diyene kadar pembe agirlikli oldugunu fark etmemistim :)

lespaul59 yazdı
Aramıza hoşgeldiniz, iyi günlerde kullanın
Hosbuldum. Tesekkur ederim :)

kaside66 yazdı
Amber Hanım hoşgeldiniz foruma. Güzel bir koleksiyonunuz var. Mutlu günlerde kullanın. Paylaştığınız için teşekkürler.
Hosbuldum :) Cok tesekkur ederim, begenmenize sevindim. Daha guzelleri sizin olsun. Parfum videolarina ve resimlerine bakmayi seviyorum. Benimde az da olsa bir katkim olsun istedim :)

zegna yazdı
Hoş geldiniz Amber Hanım.
Çok hoş bir koleksiyonunuz var, mutlu günlerde kullanın ;)
Hosbuldum. Tesekkur ederim daha guzelleri sizin olsun :)

Re: Amber'in Koleksiyonu

guardiannnn
Cevap olarak bu gönderi By Amber
amber hanım hepsi çogzel görünüyorlar.. güzel günlerde kullanırsınız umarım :)
merakımı mazur görün, neden attınız ki kapakları.. ben de önceden kutuları atıyordum ama,
kapak daha önemli gibi bir şişe için :)
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Amber'in Koleksiyonu

yalciner51
Cevap olarak bu gönderi By Amber
Öncelikle hoşgeldiniz forumumuza.  Güzel günlerde kullanın. Göz kamaştırıyor, Maşallah
Atam İzindeyiz!..

Re: Amber'in Koleksiyonu

Eraay
Cevap olarak bu gönderi By guardiannnn
guardiannnn yazdı
amber hanım hepsi çogzel görünüyorlar.. güzel günlerde kullanırsınız umarım :)
merakımı mazur görün, neden attınız ki kapakları.. ben de önceden kutuları atıyordum ama,
kapak daha önemli gibi bir şişe için :)
Eskiden kapakları bende atıyordum dostum nedendir hiç düşünmedim

Re: Amber'in Koleksiyonu

Amber
[...]

Yanimda parfum sisesi tasima aliskanligim yok. Travalo parfum atomizeri icine doldurup kullanirim. Yeni yeni sahip oldugum parfumlerin siselerini biriktirme istegi duyuyorum. Bundan dolayida oncekilerin kapaklarini atmistim.

yalciner51 yazdı