Amatör Küme

camorr
Bir Umut Kurtoğlu, Cantona8 ve Matrai yapımı...

One Bottle to rule them all. One Bottle to find them,
One Bottle to bring them all and in the darkness bind them.

Re: Amatör Küme

Debussy
Bu konu güncellendi de .
Adam Aventus'u tahta oturtup kral ilan etmis ya :D Slumberhouse hangisi, rengi kiste gibi?

Oz ama guzel bir koleksiyon, secimler iyi, daha da buyur eminim :) Oradaki dekantlar da kucumsenmeyeceklerdir zaten.

Re: Amatör Küme

camorr
 Sağol hocam. Yeni gelen dekantlar birikince bunları ayak takımı figüranı olarak kullanayım dedim:) Kutular da dekant dolu onları boşaltmaya üşendim

Re: Amatör Küme

Debussy
Sisesi gelse Aventus'u tahttan inderecek ya da beraber hukum surecek parfumler var mi ? Black Gold, Lddm veya French lover? Mutlak monarsi mi var yoksa

Re: Amatör Küme

camorr
Bu konu güncellendi de .
Black Gold şişeli gelse bunların hepsi sürgüne gider LDDM ile French Lover gelirse Triumvirlik yönetimine geçilir.

Re: Amatör Küme

Umut Kurtoğlu
Adam.

Re: Amatör Küme

Umut Kurtoğlu
Benim leau boiseem o! Hele bir sürgüne gitsin

Re: Amatör Küme

camorr
Leau boisee Umut hocanın himayesine girerek sürgünden kurtuldu.

Re: Amatör Küme

Debussy
Hem kole satisi olarak koyuyor Leau'yu hem de ozgur naralari atiyor. Sov bunlar sov. Sen satarken iyidi de surgune giderken mi kotu oldu Umut bey?

Re: Amatör Küme

İmeraFera
Şişeler az ve öz :) güzel günlerde kullanın
İnsan, can sıkıcı bir saç demetidir...

Re: Amatör Küme

camorr
Faruk yazdı
Şişeler az ve öz :) güzel günlerde kullanın
Sağolun hocam. Yakında Aventus'a yönetimde ortaklar gelebilir:)

Re: Amatör Küme

İmeraFera
camorr yazdı
Faruk yazdı
Şişeler az ve öz :) güzel günlerde kullanın
Sağolun hocam. Yakında Aventus'a yönetimde ortaklar gelebilir:)
Kim o gelecek yönetici merak ettim :))
İnsan, can sıkıcı bir saç demetidir...

Re: Amatör Küme

Umut Kurtoğlu
Şu an İngiltere'ye gidip masaya oturacakmış Camorr Black Gold ile.. Şartlar uyarsa kadroya katılır demişti bana en son...

Re: Amatör Küme

camorr
Umut Kurtoğlu yazdı
Şu an İngiltere'ye gidip masaya oturacakmış Camorr Black Gold ile.. Şartlar uyarsa kadroya katılır demişti bana en son...
Finansal Fair-Play'den taviz vermeyeceğiz

Re: Amatör Küme

Umut Kurtoğlu
camorr yazdı
Umut Kurtoğlu yazdı
Şu an İngiltere'ye gidip masaya oturacakmış Camorr Black Gold ile.. Şartlar uyarsa kadroya katılır demişti bana en son...
Finansal Fair-Play'den taviz vermeyeceğiz
Cantona spliti ödeme tablosunda çok güzel göstermişsin taviz vermemeyi.. Hehe.

Re: Amatör Küme

camorr
Umut Kurtoğlu yazdı
camorr yazdı