Almanya'ya giden var mı?

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Merhabalar,

Bir kısmınız bilirsiniz, french lover ve kilian love arıyorum..

Almanya Stuttgart Königstrasse'de yer alan Breuninger mağazasında kilian dont be shy 50 ml refill 85 euro.

Diğeri ise Frederic Malle French Lover 100 ml 175 euro Münih Brückner mağazasında. Marienplatz'a yakın bir yer. Tarif edebilirim.

Buralara giden olursa, özellikle tax free de üstüne alırsa harika olur.

Kur da 2.72 seviyelerinde iken, bu fırsat kaçmaz.

Yardımcı olan birisi çıkarsa çok sevinirim, aksi taktirde hazirana kadar bekleyeceğim.

Edit: Ek bilgi, stuttgart baden württemberg eyaletinde kalıyor. Münih ise daha yanda, baverian grubu. Aralarında otobüs ile 2 saatlik mesafe var. Önceden bilet alındığı taktirde daha uyguna geliyor.

Re: Almanya'ya giden var mı?

İSKeNDeR

Re: Almanya'ya giden var mı?

pikcell
Giden varsa beni de ekleyin, bedava neredeyse

Re: Almanya'ya giden var mı?

SilverStar
Cevap olarak bu gönderi By Mehmet
geçen Rusya'dan dönerken oradaki duty freede gördüm kilianları..bir an sevindim,aklımada geldin Mehmet.. Ama 147 euro istediler.
neyse almadım tabi ama Allahtan Türkçe bilmiyorlar
Life is beatiful

Re: Almanya'ya giden var mı?

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Hangisine talebiniz var peki? Ona göre arttıralım, bu arada spliti sormadık ki , giden var mı dedik. Hahaha..

Ama getirirsem aklımdasınız merak etmeyin. :) Dediğim gibi en kötü haziranda ben alacağım.

Re: Almanya'ya giden var mı?

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By SilverStar
SilverStar yazdı
geçen Rusya'dan dönerken oradaki duty freede gördüm kilianları..bir an sevindim,aklımada geldin Mehmet.. Ama 147 euro istediler.
neyse almadım tabi ama Allahtan Türkçe bilmiyorlar
Sağolasın abi. :) 147 euro çokmuş, duty freede refill var mı ya hu?

Re: Almanya'ya giden var mı?

atlatl34
Cevap olarak bu gönderi By Mehmet
Almanya degilde avusturyaya gidecem 10 gun sonra eger orda varsa yardim edebilirim. Tabi benim ev 10.viyanada oraya yakin olursa :)))
Amouage : Memoir / interlude / jubi / Reflection

Alex FERGUSON : ''istatistik mini eteğe benzer; çok şey gösterir ama asıl görünmesi gerekeni göstermez.''

Re: Almanya'ya giden var mı?

murrjm
Kilian refiller Harvey'de bir kaç önce 350 yada 385 TL gibi bir şeydi.Şu an ne durumda bilmiyorum.
Kış bitmeden Love'ın tadı çıkarılsın bence de

Re: Almanya'ya giden var mı?

İSKeNDeR
Cevap olarak bu gönderi By atlatl34

Re: Almanya'ya giden var mı?

SilverStar
Cevap olarak bu gönderi By Mehmet
Mehmet yazdı
SilverStar yazdı
[...]
Rusyadakinde vardı. Ama saçma sapan fiyatlar,2 katı herşey. Merkezdeki fiyatlardan bile pahalıydı.
Life is beatiful

Re: Almanya'ya giden var mı?

SilverStar
Cevap olarak bu gönderi By atlatl34
Fatih68 yazdı
Almanya degilde avusturyaya gidecem 10 gun sonra eger orda varsa yardim edebilirim. Tabi benim ev 10.viyanada oraya yakin olursa :)))
sipariş verebiliyor muyuz?
Life is beatiful

Re: Almanya'ya giden var mı?

rapid
SilverStar yazdı
Fatih68 yazdı
Almanya degilde avusturyaya gidecem 10 gun sonra eger orda varsa yardim edebilirim. Tabi benim ev 10.viyanada oraya yakin olursa :)))
sipariş verebiliyor muyuz?
++++++1

Re: Almanya'ya giden var mı?

atlatl34
[...]
keske suan maddi yonden sikintim olmasaydi lafi olmazdi dostlar ama suara dardayim :((( baska sefere insallah...
[...]

yanlış anladın sanırım:)
parasını peşin vereceğiz:)
Life is beatiful

Re: Almanya'ya giden var mı?

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Hahaha tabiki öyle hocam, ben de alırken peşin alacağım 345 euro zor olur benim için de..

Neyse Allah büyük, forumdan çıkar bir büyüğümüz. :)

Re: Almanya'ya giden var mı?

atlatl34
Cevap olarak bu gönderi By SilverStar
valla kardeşim şöyle birşey deyim sana ozaman eğerki parasını önceden verecem dersen benden öyle bişey talep etki gözün arkada kalmasın... yani demek istediğimi anlatabilmişimdir inşallah benim için herşeyden önce güven gelir. Kısacası şu fatih kardeşim bana şurdan şunu şunu al parasınıda hesabına geçmeden ne olur ne olmaz diye şunu talep ediyorum ( o şeyi siz belirlersiniz ) şeklinde olur değilse olmaz.  sırtımda taşımayacam sonuçta yeterki karşılıklı güven sağlanmış olsun.

SilverStar yazdı
yanlış anladın sanırım:)
parasını peşin vereceğiz:)
[...]

Fatih kardes bu forumda biribirine güvenen insanlar inanmıyorum ki hergün yüzyüze baktığı insanlara daha fazla güvensin... ben kimseyi tanımadan guvendim herkese bu ortamda ve allaha Şükür ömür boyu sürecek dostluklar kazandım. O konuda bi sıkıntı olmasa ne mehmet ne deniz bey ne de ben bu başlığa mesaj yazardik ;)

Re: Almanya'ya giden var mı?

atlatl34
Yanlis anlamayin beni su ara forumda biraz acayiplikler oldugu icin boyle dedim yoksa dediklerinize imzami atiyorum.
[...]

Acayipler  hep olacak onlar var diye güzellikler inadına yaşayacak ;)