Alman Kozmetik Devi Douglas Türkiye'den ayrılıyor

Alman Kozmetik Devi Douglas Türkiye'den ayrılıyor

promesta

Re: Alman Kozmetik Devi Douglas Türkiye'den ayrılıyor

murrjm
Zaten Türkiye'de iyi olan ne durur ki ! Zincir mağazalar içinde en nezih bulduğum yer Douglas .
Tr den çekilme kararında son yaşanan olaylarında payı büyüktür.

Re: Alman Kozmetik Devi Douglas Türkiye'den ayrılıyor

promesta

Re: Alman Kozmetik Devi Douglas Türkiye'den ayrılıyor

єяяσя.
Her üründe değişen oranlarda indirim var.
Ben epeyi bakındım dün.
Mizu-Trendyol fiyatlarına hemen hemen geliyor çoğu o nedenle uzak durdum.
Sadece  L'homme Ideal Cologne ilgimi çekti.Sağda solda çok bulunmayan, olan sitelerde de 250 liralara satılan bir üründü.Çok sevdiğim için 212 liraya aldım.

Şöyle bir şey var ama; stok bitebilir.Mesela dün benim gittiğim mağazada kasa arkasında 30 tane çanta vardı hepsi müşterilere ayrılmış gelip alacaklar,ayrıca çalışanlarda fiyatları çok düşen ürünleri alıyorlardı.
1-2 cilt bakım ürünü vardı beğendiğim onlardan ellerinde olduğu için şimdilik almadım

Re: Alman Kozmetik Devi Douglas Türkiye'den ayrılıyor

erdembaba
gecmıs olsun dıyelım kalsaydı ıyı olurdu ama rekabetcı hiç olamadı..avrupada bıle uyguın sattıgı urunlerı bıze gecırmeye calısan magaza..hoscakal dıyorum..

Re: Alman Kozmetik Devi Douglas Türkiye'den ayrılıyor

B.taylan
erdembaba yazdı
gecmıs olsun dıyelım kalsaydı ıyı olurdu ama rekabetcı hiç olamadı..avrupada bıle uyguın sattıgı urunlerı bıze gecırmeye calısan magaza..hoscakal dıyorum..
+1
..

Re: Alman Kozmetik Devi Douglas Türkiye'den ayrılıyor

..
Cevap olarak bu gönderi By promesta

Re: Alman Kozmetik Devi Douglas Türkiye'den ayrılıyor

єяяσя.
İnşAllah Sephora kapanmaz.
Orayı çok seviyorum

Re: Alman Kozmetik Devi Douglas Türkiye'den ayrılıyor

BatuhanKLC
Cevap olarak bu gönderi By ..

Re: Alman Kozmetik Devi Douglas Türkiye'den ayrılıyor

guardiannnn
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
ਪੈਰਾਨਾਇਡ ਛੁਪਾਓ yazdı
İnşAllah Sephora kapanmaz.
Orayı çok seviyorum
alsancak sefora çogzel mesela. çalışanları şirin.
follow me on instagram: @overdoseperfume

[...]

fergus
konu aslında bana sorarsanız maliyet yönetiminin yanlış olmasından kaynaklanıyor , %300 -500 dediğimiz kar marjları diye bir şey yok aslında ( o fiyata yansıya kısmı ) , orta uzun vadede ben bu tarz pek çok mağazanın kapanacağını düşünüyorum çünki iyi yönetilmiyor bu iş Türkiyede , 2005 lerden başlayarak her AVM içerisinde prestij olsun diye mağaza açtılar , bugün en vasat AVM de dahi bir parfüm mağazasının aylık kira ve genel yönetim gideri 8-10 Bin euronun altında değil, popüler ve büyük AVMlerde bu rakamlar 20 bin euro ve üzerinde . Özellikle bugünlerde bir kaçını gözlemenizi öneririm , bir çoğu eminim ki günde 5-10 şişe satarak dükkan kapatıyorlar , Bugün en büyüklerden bir tanesinde öğlen vakti tam bir saatimi geçirdim , içeride 6 eleman vardı ve bir saat içerisinde 0 şişe parfüm sattılar , böyle olunca o oranlarda karlı oldukları gözüken iş bence ciddi oranda zarar ediyor. Bu iş giderek internete kayacak , genel gider düşük olduğu için dünya piyasasına yakın fiyatlar ile satış ancak orada mümkün.

Re: Alman Kozmetik Devi Douglas Türkiye'den ayrılıyor

guardiannnn
a men hocamın tüm söylediklerine katılmakla birlikte, sizin söylediklerinize kesinlikle katılmıyorum fergus hocam..

tekinde çalışan yakın arkadaşımın anlattıklarını biliyorum. o kadar çok satış yapılıyor ki düşündüğünüzün aksine.
hala internet kullanmayan insanlar var. internetten aldığı ürünlerin sahte olduğunu düşünenler..
yani bir kaç istisna dışında ben bu mağazaların kesinlikle ZARAR ETTİKLERİNİ DÜŞÜNMÜYORUM.
arkadaşım anlatıyo, bi kaç saat gelen olmuyo diyo, sonra bi kadın geliyor 2.000 liralık cilt bakım ürünü alıp çıkıyo diyor.
bi adam geliyor üç beş koku deniyor hepsini alıp çıkıyor diyo. yani bu mağazalar para sıkıntısı olmayan,
aldığım ürünü daha ucuza bulabilir miyim gibi bir derdi olmayan insanlar sayesinde gayet kar ediyorlar.
bizim mizudan trendyoldan aldığımız diorlar chaneller hermeslerle haddinden fazla kar elde ediyorlar..

sanırım paragrafı toparlayamayacağım. çok yoruldum şu saat.. sevgiler..
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Alman Kozmetik Devi Douglas Türkiye'den ayrılıyor

fergus
Mağazacılıktan para kazanmadıkları yorumumu bazı gözlemlerime dayanarak yaptım , doğruluğunu ancak önümüzdeki dönemde teyid edebiliriz , umarım kazanıyorlardır :)

ben reklamcı ve kurumsal iletişimciyim , perakende sektöründe neredeyse türkiyedeki tüm markalarla çalışıyoruz buna kozmetikciler de dahil , genel olarak ticaretin mağazacılıktan , e- ticarete kaydığını , maliyet baskısı ile pek çok firmanın mağazacılıktan uzaklaştığını görüyorum. Mağazacılıktaki düşük karlılığı alternatif satış kanalları ve e-ticaret ile dengeliyor pek çok marka ...

bu arada ben parfüm için interneti kullanmıyorum bugüne kadar sadece 1 parfüm aldım , direniyorum halen , mağazaya gidip kokuları test etmek , biraz muhabbet etmeyi her zaman tercih ederim.

Re: Alman Kozmetik Devi Douglas Türkiye'den ayrılıyor

guardiannnn
tekin acarın sevilin kendini beğenmiş, ve bir o kadar boş çalışanlarıyla sohbet etmek yerine;
alsancakta kahvemle denizi izlerim daha iyi :)
mağazadan almanın bence bi mantığı yok, internette çok daha ucuzu varken :) tabi tercih meselesi.
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Alman Kozmetik Devi Douglas Türkiye'den ayrılıyor

İmeraFera

Re: Alman Kozmetik Devi Douglas Türkiye'den ayrılıyor

promesta
Cevap olarak bu gönderi By guardiannnn

Re: Alman Kozmetik Devi Douglas Türkiye'den ayrılıyor

Umut Kurtoğlu
Ben de bugün avmdeydim biraz önce.. Bir şey bulamadım almaya değer ..İdeal Cologne alabilirdim Paranoid hoca gibi ama o fiyatlara internette de bulacağımı düşününce acele etmedim açıkçası..

..

Re: Alman Kozmetik Devi Douglas Türkiye'den ayrılıyor

..
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By promesta