Alessandro Gualtieri - Black Afghano vs.

Alessandro Gualtieri - Black Afghano vs.

protectedsugar
Alessandro Gualtieri'nin "Blamage"ın üretimi için gerekli ham maddeleri ararken gösteren ilginç bir video:

https://www.youtube.com/watch?v=el9dEqF-hRQ

Re: Alessandro Gualtieri - Black Afghano vs.

murrjm
Gözlükleri Tom Ford

Re: Alessandro Gualtieri - Black Afghano vs.

protectedsugar
Hiç dikkat etmedim; tekrar izlerken çok güldüm.
Bir de Alessandro Gualtieri ananas arıyor (herhalde Aventus'a rakip birşeyler yapacaktı:-)).. ona sunulana da sentetik diye burun kıvırıyor.

Re: Alessandro Gualtieri - Black Afghano vs.

Parfüm Merakı

Re: Alessandro Gualtieri - Black Afghano vs.

protectedsugar
...ah ne müthiş şipre diyor..ondan sonra kuzu kelleyi de götürüyor; adam farklı kültürlere açık...çok müthiş birisi.

Re: Alessandro Gualtieri - Black Afghano vs.

gokhanburak53

Re: Alessandro Gualtieri - Black Afghano vs.

insensıble
Cevap olarak bu gönderi By protectedsugar
protectedsugar yazdı
...ah ne müthiş şipre diyor..ondan sonra kuzu kelleyi de götürüyor; adam farklı kültürlere açık...çok müthiş birisi.
Kelle iyi pişmemiş :)  adam etlerini sıyırmak için epey çaba sarfediyor. İyi pişmiş bir kelleyi kemiğinden tutup salladığın zaman bütün etleri dökülür:)

Re: Alessandro Gualtieri - Black Afghano vs.

protectedsugar
Tabi ki kelle ve paça konusunda biz uzmanız

Re: Alessandro Gualtieri - Black Afghano vs.

protectedsugar
ilk Blamage-protipi. Daha henüz üzerinde "Hindu Grass" yazıyor.

Re: Alessandro Gualtieri - Black Afghano vs.

LesPaul59
Cevap olarak bu gönderi By protectedsugar

Re: Alessandro Gualtieri - Black Afghano vs.

protectedsugar
Alessandro Gualtieri - sandal ağacı satın alırken:

Re: Alessandro Gualtieri - Black Afghano vs.

camorr
Paylaşım için teşekkürler. Sayenizde haberim oldu ve belgeseli dün izledim. Fuarda Clive Christian yetkilisini trollediği ve Dubai'de çakma Black Afgano denediği bölümler güzeldi:)

Re: Alessandro Gualtieri - Black Afghano vs.

protectedsugar
 Evet o sahne de çok müthiş; bayana civeti anlatıyor.

Re: Alessandro Gualtieri - Black Afghano vs.

Caliban
Cevap olarak bu gönderi By murrjm
Murjjm hocam arttırıyorum ve modelin snowden olduğunu söylüyorum(büyük ihtimalle)
calibanitsme

Re: Alessandro Gualtieri - Black Afghano vs.

Caliban
Değilmiş:)
calibanitsme

Re: Alessandro Gualtieri - Black Afghano vs.

Debussy
Cevap olarak bu gönderi By camorr
Çakma Black Afgano'ya ne yorum yaptı merak ettim :D

Re: Alessandro Gualtieri - Black Afghano vs.

camorr
Debussy yazdı
Çakma Black Afgano'ya ne yorum yaptı merak ettim :D
Beğenmedi:) Kim yaptıysa kopyalamaktan anlamıyor gibisinden bir şeyler söyledi.

Re: Alessandro Gualtieri - Black Afghano vs.

protectedsugar
Haha...aynen; hiç beğenmiyor..

Re: Alessandro Gualtieri - Black Afghano vs.

camorr

Re: Alessandro Gualtieri - Black Afghano vs.

protectedsugar
...paylaşım için teşekkürler...