Adp Colonia Assoluta

maserati2303
Merhaba arkadaşlar.Dekant yada kullanılmış şişeli olarak aramaktayım 40-60 ml arası benim için uygundur.
Bana lükslerimi verin, gereksinimlerim olmadan da yaşarım.

Re: Adp Colonia Assoluta

Umut Kurtoğlu
İntensa olanı şuan aktif splitlerde mevcut eğer ilginizi çekerse..

Re: Adp Colonia Assoluta

maserati2303
Bilgilendirme için teşekkür ederim Umut Bey, Mustafa Bey'in icraatlarını ilgiyle takip ediyorum ama şu an assoluta kullanmak istiyorum.
Bana lükslerimi verin, gereksinimlerim olmadan da yaşarım.

Re: Adp Colonia Assoluta

cantona8