AdP Colonia Intensa

Kilitli 4 mesajlar Seçenekler

AdP Colonia Intensa

imaginary
Bu konu güncellendi de .
Diğer forumdan Olcun Bey'den aldığım AdP Colonia Intensa'yı değerinde bir parfümle takas etmek istiyorum arkadaşlar. Şişede 87/100 ml. civarı parfüm bulunmakta. Kutusu yok.

Lacoste White 17/30 ml. mevcut şişesinde, Dreamer ise 42 ml.

Re: Versace Dreamer, Lacoste White

Eraay
Hocam size mail attım

Re: Versace Dreamer, Lacoste White

imaginary
AdP Colonia Intensa eklendi.

Re: AdP Colonia Intensa

serif
Admin
Cevap olarak bu gönderi By imaginary
AdP hakkında bir mail attım. Acil cevap dönmenizi bekliyorum.
Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie