Abercrombie & Fitch - Fierce

Re: Abercrombie & Fitch - Fierce

Burakkk
Bazıları performansı için çok kötü diyor. Acaba farketmeden sahte ürüne denk gelen arkadaşlarmı ?

Re: Abercrombie & Fitch - Fierce

erencan
Cevap olarak bu gönderi By matrai
edc olarak fierce ve coty aspen şaşırtıcı derecede kalıcılar. ama ikisinde de sentetiklik tavan yapmış. ama  fark edilirlik çok iyi

Re: Abercrombie & Fitch - Fierce

wishdropper
Cevap olarak bu gönderi By PARFÜM
kalıcılığı çok güzel. yapay bir koku. limon ön planda. eskiden joop what about adam vardı aklıma onu getiriyor. ama fierce kesinlikle güzel diyebilirim. özellikle spor kıyafetlerle ve antreman sonrası yürüyüşte koşuda sıkıyorum. 20 li yaşlarda güzel bir tercih olur. yaz için özellikle.

Re: Abercrombie & Fitch - Fierce

baykalbul
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
*HOCA* yazdı
Bence bu parfümün sıkıntısı çok sıkıcı olması... Aromatik otlar sucul ve ekşimsi meyveler, yeşil bitkiler vs. vs.
Sıkıcı işte...şaşırtmıyor.

Bir de diyorlar kadınlar sürprizi sever, pehhhh
Bence güzel bir parfüm ama zevk meselesi ha evet dediğin gibi hocam çok şey vaat etmiyor kimi parfüme göre ama içeriği güzel kendine göre ve yalınlıkta( bu parfüm çok yalın değilde çok karanlık notalar içermiyor açıdan yalın denebilir ki kimi içinde karanlık nota sevilmez) , kısmen sadelik, yalınlıkta bazen lazım.. İlk duyduğumda sentetikliğinden dem vuruluyordu, ben o kadar yoğun hissetmedim. elime sıkmıştım, odaya girince kardeşim bu parfüm, koku ne dedi ve bundan alalım dedi .. Belki çok kaliteli sentetikler kullanıldığından da çok kötü algılamamış olabilirim ve doğal koku notalrı da hatırı sayılır oranda olduğundan..

Fragrantica.com 'da misk çok denmiş ama alakası yok ki sentetik misk çeşitleri zaten doğal miskden apayrı olmuş kimi.. Vahşi kapitalizmin mi diyeyim işte ticaretin kötü bir yüzü diyelim. Misk ünlü olduğundna kimi çıkardıkları tatlımsı sentetik koku notlarına misk, şu misk, bu misk diyorlar.. Çok kötü sentetik misk de algılamadım Fierce'de..

Arkadaşlar kimi koku notaları renkli ama kimi parfümler saydamsı oluyor.. Renk açıcı madde kullanılıyor düşüncesindeyim.. bu konuda bilgisi olanı bekleriz lütfen.. Tamam kimi koku notları saydamsı birde.. Birde sentetik koku notalrı da saydamsı oluyor sanırım genelde..

Turunçgil ve parfümde hafif keskinimsi ve gene keskinimsi odunsu notalar var ve bu parfümün püf noktası sırrı bu Abercrombie Fitch Fierce için.. Bu arada formulasyon hakkında bilgisi olan yazabilir lütfen.. Bu konuda ustalardan biri @burakkk hocamız maşallah ..

Bu arada parfüm resimi hoş, erkeklere örnek oluyor, böyle vücut yap diye ama çok da kasmamak lazım belki.. Göbek çok olmasında ( Gögsü geçmeyecekmiş, balina etliler zorlarına gitmesin ki biraz bende öyleyim bu genetik bir olay ve iyi de.. Mesela rahmetli Mustafa Koç bence gereksiz yere mide ameliyatı oldu)..

Ben şişeyi her elime aldığımda, dozunda( Kısmen yağ da olacak kardeşim) fit olmalıyım diyorum , tabiki zayıflık hastalığına da yakalanmamak lazım bu da ayrı bir konu..

 Bir ara klasik dunlop ile kıyaslkayayım.. Normalde bir limon, portakal saf naturel yağı 20 ml i 5 tl civarı ve toptan daha ucuza alabilirsiniz.. Bu açıdan Tom Ford Neroli ve eğer pahalı ise gene Fierce tarzı kokulara yüksek fiyat vermek biraz kazıklanmak duygusu yaşatır bana ha para çoktur o an bastırırsın alırsın .. Fierce'de çok yüksek değil aslında diğer kimi parfümlere göre, 100 ml 200-300 tl eh neyse de üstü pahalı gibime geliyor..

Şimdilik bu kadar, evde var, deneyeyim gene editlerim ( eklerim ) yazarım inşallah..
'' Misk '','' Gri amber '','' Vanilya '','' Gül '','' Meşe yosunu '' vs... ❤

doğal misk  gibi hayvansal kokular, yasaklanmamalı, yani misk geyiğini bu sefer eti için gene avlarlar. o ülke yöneticileri misk geyiğini koruma altına almışlardır diye düşünüyorum. üretme çiftlikleri kuruluyor mesela birde..

parfüm şirketleri, sermayedarlar değerli parfüm notalarını üretmek zorundalar en azından etik olarak. ☾☆

Re: Abercrombie & Fitch - Fierce

promesta

Re: Abercrombie & Fitch - Fierce

baykalbul
promesta yazdı
Baykal hocam selamlar tarzınızı çok beğeniyorum. Yazarken yaşadığınız heyecanı çok iyi yansıtıyorsunuz. Fierce'den konu Mustafa Koça nasıl geldi tam anlayamadım ama okurken çok eğleniyorum :) Saygılarımla
:D, sağolun hocam.. Ya uzatmadan ek konulara girebiliyorum alakası da olduğundan hem okunurken genelkültür olsun ki kimi biliyorda olsa.. Ki önemli konu bu zayıflamak olayı birde.. Birde google 'da aramalarda da çıkar, parfüm forumu daha çok görünür olabilir. Bu mesajda oldukça kısa geçtim :)..

Teşekkür ederim Promesta hocam  ..
[...]

kadir.tbk
Cevap olarak bu gönderi By promesta
Bende çok çok severek takip ediyorum Baykal beyi . Olayları komplike bi şekilde degerlendiriyo ve egitici tarafları çok fazla .giriş grlişme ve sonuç bölümü olmayan hiç bi yorumu yok resmen. Duygu yogunlugu ve tecrübelerini aktarması çok hoş. Hem gülerek hem pür dikkat dinlenicek bi anlatım tarzı ve konu geçişleri var.Kendisine buradan teşekkürü borç bilir saygılarımı sunarım
Sizi bir imtihan olarak hayır ilede şer ilede deniyoruz .
Ancak bize döndürüleceksiniz...

Re: Abercrombie & Fitch - Fierce

kadir.tbk
Cevap olarak bu gönderi By PARFÜM
Koku için benim şahsi görüşüm ise evet genel begeniye uygun bi koku . Performans olarak ise abartıldıgnı düşünüyorum orta derecede kalıcılık ve farkedilirligi var.ki ben acemi bi buruna sahip oldugum halde bu sentetikligi bariz şekilde algılıyorum.ve nişlere yakın fiyatına ve arka plandaki resim rahatsız edici benim için kesinlikle....
Saygılarımla
Sizi bir imtihan olarak hayır ilede şer ilede deniyoruz .
Ancak bize döndürüleceksiniz...

Re: Abercrombie & Fitch - Fierce

baykalbul
Cevap olarak bu gönderi By kadir.tbk
kadir.tbk yazdı
[...]
Teşekkür ederim Kadir bey :)..

kadir.tbk yazdı
[...]
Evet son sürümlerde sılaj düşüyor gittikçe. 2016 yılı için pek iyi denmemiş ki ben uzmanı değilim bu parfümü reformulelerinde. Baseenotes'da konusu var..

Parfüm 2002 çıkışlı ve çok defa sticker yani etiketi değişmiş.. Normalde etiket veya şişede başka değişiklik olduğunda, sıvıda da, kokusunda da değişiklikler olabiliyor..

2012'de değişiklik yok diyen var ama sonrası için pek iyi denmiyor. IFRA'nın yasaklarından etkilendiği söyleniyor , içeriğindeki İso E Super veya bu tarz moleküller varsa..

Evet sentetiklik olabilir ama benim görüşüm çok rahatsız etmediği yönde.. Zevk meselesi tabiki..
[...]

Teşekkürler Baykal Bey :-) Fierce severler veya edinicek olanlar için , yada merak edenler için kafalardaki soru işaretlerini gideren bi bilgilendirme saolun varolun .
Sizi bir imtihan olarak hayır ilede şer ilede deniyoruz .
Ancak bize döndürüleceksiniz...

Re: Abercrombie & Fitch - Fierce

DouglasCst