Abercrombie & Fitch - Fierce

PARFÜM
Bu üyeliğim ile ilk parfüm yorumum olacak. Fazla sıkmadan ve notalardan çok bahsetmeyerek olabildiğince kısa bir şekilde anlatıcam.

Parfümümüz 2002 yılında üretilmiş. Parfümü üretenler ise Christophe Laudamiel ve Bruno Jovanovic'tir.
Parfüm elime ulaştığında beklentilerim büyüktü. İlk sıktığımda limon kokusu geliyor biraz.

Diğer notalar ise;

Baharatlar, Aromatik meyveler, Odunsu notalar,Misk ve Turunçgil meyvelerdir.

İlk sıktığınız zaman limon ve o yapay sentetik kokusu ön planda. Eğer koku kalitesi arıyorsanız bu yapaylık sizi oldukça rahatsız edecektir. Ama yine de şu yorumu yapacaksınız aa güzelmiş. Ama şişesini alırım düşüncesi pek oluşacağını sanmıyorum. Sıradan bir kokusu var nasıl desem bir parfüm sıkarsınız güzelmiş diyip geçersiniz, sonra başka parfüm sıkarsınız ve kokusuna aşık olursunuz bu da öyle bir şey. Kokusu evet güzel ama aşık olunabilecek bir kısmı yok.

Ama nedense bayanlar çok seviyor bu kokuyu, aslında bayanlarımız bir çok kokuyu çok seviyor özellikle axe ve arko traş kolonyalarını. 1 million, rochas gibi desingerlar ile uzatılabilir bu. Parfümün kalıcılığı çok iyi benim cilt tipim yağlı 2 günden biraz fazla durdu tenimde ama her cilt tipinde aynı etkiyi verir mi bilemem. Bence vermez. Yine de sizi kalıcılık konusunda üzmeyeceği kesindir. Fark edilebilirliği ise kışlık bir parfüm ile pek kıyaslanması doğru olmaz ama yazlık parfümler arasında kendisinin bir farkı var diğer desinger parfümlerinden daha fark edilebilir diğerlerine göre.

15-25 yaş arası kullanması daha doğru olur çünkü genç işi bir parfümdür. Her mevsim kullanılabilir ama yazın kullanmak daha akıllıca olur. Bu parfüm için bayanlar çok beğeniyor yorumlarını sürekli duyarsınız ama sırf bayanları etkilemek için alacaksanız paranızı boşa harcarsınız. Bayanları etkilemek için daha ucuz yollu bir sürü parfümler mevcuttur. Fiyat konusu desinger parfümlere göre oldukça pahalı ve o paraya bir niş alınabilir. Ben ilk zamanlar beğenmiştim ama sonrasında ise güzelmiş bu diyerek geçiyorum sıktıkça aklıma geliyor bu fiyatı hak ediyor mu etmiyor mu  Aslında 200-300 lira bütçe verilecekse tercihim niş bir parfümden yana olurdu hem burnumu geliştirmek hemde daha kaliteli bir koku ile tanışmak isterdim. Kör alışa uygun mudur  Bunu size şöyle cevaplayayım 1 million, black xs,rochas man, gio vb. kokularda ne hissediyorsanız aynısını bunda da hissedeceksiniz yani güzel ama asla en iyi parfümlerimden biri olamaz diyeceksiniz.

Artıları

1) Kokusu güzel.

2) Bayanlar seviyor.

3) Kalıcılık iyi.

4) Fark edilebilirlik güzel.

Eksileri

1) Türkiye'de bulmak zor.

2)  Fiyatını hak etmiyor.

3) Yapaylık ön planda.

Puanlar

Koku: 9.5/10

Kalıcılık: 9/10

Fark edilebilirlik: 7/10

Şişe tasarımı: 8/10

Kutu tasarımı: 5/10

Fiyatı: 4/10 ( Bu paraya gider bir niş parfüm alırım daha iyi )

Re: Abercrombie & Fitch - Fierce

PARFÜM
Yasaklı Kullanıcı
Fotoğrafları evde bilgisayarımda akşam gelince yükleyeceğim.

Re: Abercrombie & Fitch - Fierce

firestarter
Cevap olarak bu gönderi By PARFÜM
vay anket olayı iyi olmuş bastım hayır'a

Re: Abercrombie & Fitch - Fierce

PARFÜM
Yasaklı Kullanıcı
Duyguları mı hissedebiliyorsunuzdur umarım

Re: Abercrombie & Fitch - Fierce

Parfüm Merakı
Admin
Cevap olarak bu gönderi By firestarter
firestarter yazdı
vay anket olayı iyi olmuş bastım hayır'a
Sanırım bizim forumda anket bölümü varmış. Geçenlerde ayarlar bölümünü karıştırırken, ankete izin ver gibi bir yeri kullanıma açtım. Artık anket düzenlenebilecek muhtemelen. Sizde anket uygulamasını deneyebilirsiniz çalışıyor mu diye.

Re: Abercrombie & Fitch - Fierce

firestarter
Cevap olarak bu gönderi By PARFÜM
PARFÜM yazdı
Duyguları mı hissedebiliyorsunuzdur umarım
:)) yazlık en sevdiklerim listesine de almışsın Fatih puanlarını biraz daha yükseltmen lazım şimdi.. fiyat konusuna da katılmıyorum 80-90 dolar bişey 200 tl civarı..

Re: Abercrombie & Fitch - Fierce

firestarter
Cevap olarak bu gönderi By Parfüm Merakı
çalışmaz mı hiç :) yeni konu başlığı açıldığında anket ekle diye çıkıyor altta

Re: Abercrombie & Fitch - Fierce

PARFÜM
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By firestarter
9.5 puan verdim kokusuna yetmez mi

Re: Abercrombie & Fitch - Fierce

PARFÜM
Yasaklı Kullanıcı
Pardon sağ kısımda num lock kısmından yazmışım 9 yerine 6 ya basmışım kusura bakmayın 6.5 değil puan 9.5 tur.

Re: Abercrombie & Fitch - Fierce

kokucuk
Yasaklı Kullanıcı
Nil'e 1 bile değilken  abere 9,5  :))

Re: Abercrombie & Fitch - Fierce

PARFÜM
Yasaklı Kullanıcı
Kendi zevkime göre puanlamam

Re: Abercrombie & Fitch - Fierce

inferno88
Cevap olarak bu gönderi By PARFÜM

Re: Abercrombie & Fitch - Fierce

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By PARFÜM
Kendisinin özel üretim "1000" ml şişesi vardır. Bana şoklar yaşatmıştır.

--> http://s382.photobucket.com/user/AK32408/media/photo42.jpg.html

Re: Abercrombie & Fitch - Fierce

noname
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By PARFÜM
Bu parfüm bana nedense hep yılbaşı akşamlarını hatırlatıyor. Ne zaman kullansam hep yılbaşının gelmesini istiyorum. Hatta hiç tanımadığım insanlar bile. Garip bu durum :)

Re: Abercrombie & Fitch - Fierce

Lagerfeld
Kokuyu sıradan bulmama rağmen resmen canım koklamak ve kullanmak istiyor. Acayip bi' şekilde çekiyor kendine. Nedir, ne biçim bi' şey var bunun içinde çözemedim.

Re: Abercrombie & Fitch - Fierce

Oliver

Re: Abercrombie & Fitch - Fierce

*HOCA*
Bence bu parfümün sıkıntısı çok sıkıcı olması... Aromatik otlar sucul ve ekşimsi meyveler, yeşil bitkiler vs. vs.
Sıkıcı işte...şaşırtmıyor.

Bir de diyorlar kadınlar sürprizi sever, pehhhh

Re: Abercrombie & Fitch - Fierce

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By PARFÜM

Re: Abercrombie & Fitch - Fierce

drekoo

Re: Abercrombie & Fitch - Fierce

matrai
Şu ana kadar gördüğüm En performanslı EDC hatta iddia ediyorum bir çok EDP yi performans açısından cebinden çıkartır kokuyu çok sıradan da bulsam bir çok övgüye maruz kalan bir yapısı var. Bayanları etkilemek isteyen genç arkadaşlara tavsiye ederim yararını görürsünüz.