Abercrombie&Fitch Fierce Cologne 200 ML Erkek Parfüm (Split Tamamlanmıştır)

Abercrombie&Fitch Fierce Cologne 200 ML Erkek Parfüm (Split Tamamlanmıştır)

Erkan Ağa

Re: Abercrombie&Fitch Fierce Cologne 200 ML Erkek Parfüm (Split Tamamlanmıştır)

*HOCA*
Bu ne hız :)

Re: Abercrombie&Fitch Fierce Cologne 200 ML Erkek Parfüm (Split Tamamlanmıştır)

Erkan Ağa
yok

Re: Abercrombie&Fitch Fierce Cologne 200 ML Erkek Parfüm (Split Tamamlanmıştır)

yok
hahah iyiymiş :) Güle güle kullanın arkadaslar.. Forumada aberi sevdiren mehmettir zaten
Seçtiğin yolun doğru olduğuna inandığın sürece hızlı yada yavaş gitmenin hiç bir önemi yok....

Jubilation XXV - Tobacco Vanille - Aventus - Dior Homme Intense - les nombres d'or vanille - Clive Christian X / Robert Piguet Alameda - FM Vetiver Extraordinaire.  - Lidge - Terre d'hermes - Armani code ultimate - Fahrenheit
yok

Re: Abercrombie&Fitch Fierce Cologne 200 ML Erkek Parfüm (Split Tamamlanmıştır)

yok
Bu arada bende hermes spliti açtım orayada destek verin lütfen..
[...]

Erkan Sensoy yazdı
Aramızda uyumsuzluk sorunu olmasina ragmen 100 ml Hermes sisem kutusunda duruyor Emrah bey. Dusunurdum aksi halde.
Canın sağ olsun Erkan bey.. ;)
[...]

Cevap olarak bu gönderi By Erkan Ağa

Re: Abercrombie&Fitch Fierce Cologne 200 ML Erkek Parfüm (Split Tamamlanmıştır)

different pulses
Elinize sağlık Erkan hocam..Bende Mizu dan Aberi sepete eklemiş eve geçince alıyım diyordum.Zamanlama harika oldu.

Re: Abercrombie&Fitch Fierce Cologne 200 ML Erkek Parfüm (Split Tamamlanmıştır)

serif
Admin
Cevap olarak bu gönderi By Erkan Ağa
Erkan Bey süper fiyat.
Demin baktım mizuda göremedim.
:)
Gerçekten süper hızlı olmuş.
güle güle kullanın.
Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie

[...]

Listede göremedim.
Sorguda da çıkmadı.
Ben 400 TL civarı bir fiyata aldım modagramdan.
Gerçekten çok iyi fiyat.
[...]

Mizu da aber kalmamış.

Re: Abercrombie&Fitch Fierce Cologne 200 ML Erkek Parfüm (Split Tamamlanmıştır)

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Süper aldık süper gerçekten..

Re: Abercrombie&Fitch Fierce Cologne 200 ML Erkek Parfüm (Split Tamamlanmıştır)

JhanberG
Cevap olarak bu gönderi By Erkan Ağa
Hani şöyle 30 mlden bölseniz 15 kisi faydalansa :) Zaten 100 ml bir parfümü bitirmek 2 seneyi bulur bu çoklukta :)

Ben almıcam ama belki almayı çok isteyen arkadaşlar vardır diye söylüyorum, yanlış anlaşılmasın.
Görenedir görene, Köre ne ?

Re: Abercrombie&Fitch Fierce Cologne 200 ML Erkek Parfüm (Split Tamamlanmıştır)

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By serif
400..... Cidden hem sinirim bozuldu hemde bu kadar parayı bu kokuya vermenize üzüldüm. O miktara neler alınırdı Şerif Bey neler.
Kokuyu sevmenize saygım sonsuz elbetteki. Tartışılmaz fakat ne bilim o meblağ çok bu koku için.

Re: Abercrombie&Fitch Fierce Cologne 200 ML Erkek Parfüm (Split Tamamlanmıştır)

aksoy84
Cevap olarak bu gönderi By Erkan Ağa
Cok gelipte bolmek isteyen olursa talibim arkadaslar

[...]

Cevap olarak bu gönderi By aksoy84
aksoy84 yazdı
Cok gelipte bolmek isteyen olursa talibim arkadaslar
Onları da ben alacağım arkadaşım, soteye yattım bekliyorum. Biraz tadını çıkarsınlar, sıkılan olacaktır. :))

Re: Abercrombie&Fitch Fierce Cologne 200 ML Erkek Parfüm (Split Tamamlanmıştır)

different pulses
Cevap olarak bu gönderi By Erkan Ağa
Eft yaptım Erkan hocam
123