Aberceombie and Fitch Fierce

MD

Aberceombie and Fitch Fierce

MD
Bu konu güncellendi de .
Parfümtutkusu forum Admini dodo dan alınma

180-190 ml kadar aldım ondan

100 ml sini paylaşacağım -- split tamamlandı --

Rakam 1,35/ ml

Kargo Alıcı ödeme yurtiçi

Mehmet Doğan
Türkiye İş Bankası
İş Bankası Hesap Numaram:
YAYLA/İSTANBUL
1196-711787
İş Bankası IBAN:
TR890006400000111960711787

gokhanburak53 30 ml
aksoy84 30 ml
isseyblue 30 ml
Laedri 30 ml

Re: Aberceombie and Fitch Fierce

aksoy84
30ml de ben alabilirim

Re: Aberceombie and Fitch Fierce

aksoy84
Cevap olarak bu gönderi By MD
Ayrica bu fiyattan bulunmasi cok zor oldugu halde paylasim yapmaniz buyuk bir incelik kendi adima tesekkur ederim

Re: Aberceombie and Fitch Fierce

isseyblue
Cevap olarak bu gönderi By MD
30 da ben alayim mehmet hocam noir de noir ile birlikte

MD

Re: Aberceombie and Fitch Fierce

MD
Cevap olarak bu gönderi By aksoy84
Estağfirullah 200 ml büyük bir miktar kendime 90-100 kadar ayırdım zaten herkes Gül'e Gül'e kullansın :))

aksoy84 yazdı
[...]

Cevap olarak bu gönderi By isseyblue
Yazdım hocam ...

isseyblue yazdı
30 da ben alayim mehmet hocam noir de noir ile birlikte
MD

Re: Aberceombie and Fitch Fierce

MD
Cevap olarak bu gönderi By MD
Ödeme bilgileri paylaştım ...

Re: Aberceombie and Fitch Fierce

laedri
Mehmet hocam 30 ml alabilir miyim ?
MD

Re: Aberceombie and Fitch Fierce

MD
Ekledim üstad :6)

laedri yazdı
Mehmet hocam 30 ml alabilir miyim ?
MD

Re: Aberceombie and Fitch Fierce

MD
Cevap olarak bu gönderi By MD
Ödemeleri yollayabilirsiniz arkadaşlar ödeme adresi paylaştım ..

Re: Aberceombie and Fitch Fierce

aksoy84
Mehmet bey mail attim sizden bilgi bekliyorum.

Re: Aberceombie and Fitch Fierce

aksoy84
Cevap olarak bu gönderi By MD
Tekrar pm:)

Re: Aberceombie and Fitch Fierce

mehmet bey biliyorum spliti bitti hatta bittikten sonra 30 ml daha verdiniz bir arkadaşımıza ama ben denemelik için  hiç olmazsa 5 ml rica etsem olur mu? chanel spliti ile ödemeyi yaparım?

Re: Aberceombie and Fitch Fierce

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
şerif23 yazdı
mehmet biliyorum spliti bitti hatta bittikten sonra 30 ml daha verdiniz bir arkadaşımıza ama ben denemelik için  hiç olmazsa 5 ml rica etsem olur mu? chanel spliti ile ödemeyi yaparım?
Şerafettin, ben zaten sana karşı kendimi rahatsız hissediyorum. Ben göndereyim sana bulamazsan.

Re: Aberceombie and Fitch Fierce

rapid
Mehmet yazdı
[...]
mehmet parfüm elime ulaşsın şerafettine ben yardımcı olabilirim.zaten yakınız sorun olmaz

MD

Re: Aberceombie and Fitch Fierce

MD
Cevap olarak bu gönderi By şerif23
Şerafettin hocam 5 ml problem degil yollarız ya nedir ki TF Private ile yollarız inş , bı arada zaten sana ödeme yapmam gerekiyor ondan düşeriz olmaz mı ?
Chanel splitine daha var çünkü zaten daha parfümler gelmedi :))

[...]

şerif23
Cevap olarak bu gönderi By Mehmet
dostum neden rahatsız hissediyorsun?ben böyle hissetmen için yapmamıştım ama. ben sevdiğim insanlara hediye vermekten mutlu olan birisiyim.

Re: Aberceombie and Fitch Fierce

şerif23
Cevap olarak bu gönderi By MD
:) vallahi çok iyi o zaman. yok ödeme yapmana gerek yok bana mehmet bey. hatta ben sana tekrar ödeme yapacağım
malum splitlerin sonu gelmiyor. chanel için 40 tl ve bu yollayacağınız için ödemeyi yaparım ben bugün.
eğer chaneller in gelmesi 10 günü geçmeyecekse ben birlikte  kargoya verin derim. bilmem sizin için uygun mu doktorum?

Re: Aberceombie and Fitch Fierce

şerif23
Cevap olarak bu gönderi By rapid
asumer yazdı
[...]
şu tabloya bi baksana. sen birşey istemeye gör ;hemen yardıma hazır gönlü açık insanlar. teşekkürler dostlarım

Re: Aberceombie and Fitch Fierce

aksoy84
Cevap olarak bu gönderi By MD
Hocam havale yaptım ve kargo bilgilerimi mail attım.
Teşekkürler,
12