AXE AMBRE

haldun
arkadaşlar merhaba,
1985'li yıllarda axe ambre after shave ve parfüm vardı,kokusunu hatırlayanlar yardımcı olabilir mi? günümüzde ona benzeyen hangi parfümler var?

Re: AXE AMBRE

CNYT
Axe halen mevcut. Migros Watsons gibi yerlerde bakabilirsiniz. Artık onlar marketlerde satılıyor. Vakko V benzeri eski bir klasik ancak denemeyeli 30 sene oldu, Old Spice after Shave de mevcut. Performans beklemeyin...
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: AXE AMBRE

haldun
çok teşekkür ederim evet axe hala mevcut ama değişik versiyonlar ambre yurtdışında yeniden satışa çıktı sonra axe amber yaptılar türkiye'ye hiç giriş olmadı,burun yakmayan maskülen bi kokusu vardı şekersiz fresh olmayan günümüzdeki alışılagelmiş birçok parfüme baktım ama bi türlü benzerini yakalayamadım...