yalciner51
Bu konu güncellendi de .
Amouage Reflection
Ormonde Jayne Man
Amouage Epic
Bois 1920 Oro
Creed Royal Oud

Şişeli - Kutulu olarak arıyorum. İlgilenen arkadaşlar olursa çok sevinirim.
Atam İzindeyiz!..

Re: ARADIKLARIM

Umut Kurtoğlu
Denedin mi hocam? Denemediysen göndereyim denemen için..Alırken sandığımdan da yüksek bir yaşa hitap ediyor bence..Hızlıca yaşlanmam lazım acil.

Re: ARADIKLARIM

yalciner51
Bu konu güncellendi de .
Denemedim kardeşim. Maskülen ve değişik olduğunu okudum. Denemelik, tadımlık varsa kabulümdür. Bakalım hızlımı yaşlanıyoz yoksa işte parfüm budur mu diyoz ;)))
Atam İzindeyiz!..

Re: ARADIKLARIM

Umut Kurtoğlu
Mesaj gönderdim:)

Re: ARADIKLARIM

yalciner51

Kansın, Cansın kardeşim.
Atam İzindeyiz!..

Re: ARADIKLARIM

yalciner51
Cevap olarak bu gönderi By yalciner51
Amouage interlude aradıklarıma eklenmiştir. Şişeli kutulu olursa mutlu olurum. ;)
Atam İzindeyiz!..

Re: Bond No.9 The Scent Of Peace For Him & Amouage interlude, reflection, epic & Guerlain Derby, CDG Vettiveru

yalciner51
Cevap olarak bu gönderi By yalciner51
Günceldir.
Atam İzindeyiz!..

Re: CDG 2 Man, CDG Wonderwood, Amouage interlude, reflection, epic & M.Micallef Royal Vintage & Narciso rodriguez for him edp

yalciner51
Cevap olarak bu gönderi By yalciner51
Aramaya devam...
Atam İzindeyiz!..

Re: Tom Ford Grey Vetiver, CDG 2 Man, CDG Wonderwood, Narciso rodriguez for him edp

yalciner51
Cevap olarak bu gönderi By yalciner51
Güncellendi.
Atam İzindeyiz!..

Re: Tom Ford Grey Vetiver, CDG 2 Man, CDG Wonderwood, Narciso rodriguez for him edp

melih2316

Re: Amouage Reflection, Mancera Cedrat Boise

yalciner51
Cevap olarak bu gönderi By yalciner51
Guerlain l'eau boisee temin edildi.
Atam İzindeyiz!..

Re: LOEWE ESENCİA

yalciner51
Cevap olarak bu gönderi By yalciner51
Güncel...
Atam İzindeyiz!..

Re: Loewe Esencia, Mancera Cedrat Boise, Amouage Reflection, CDG kokuları

yalciner51
Cevap olarak bu gönderi By yalciner51
Günceldir.
Atam İzindeyiz!..

Re: Mancera Cedrat Boise, Amouage Reflection, CDG kokuları

yalciner51
Cevap olarak bu gönderi By yalciner51
Loewe Esencia İbrahim halil üstadım sayesinde  temin edilmiştir.  ;)
Diğerleri günceldir.
Atam İzindeyiz!..

Re: Amouage Reflection, Tom ford Tuscan Leather, CDG kokuları

MeaCulpa
Cevap olarak bu gönderi By yalciner51
Güncel mi hocam
Je deviens folle

Re: Amouage Reflection, Tom ford Tuscan Leather, CDG kokuları

yalciner51
MeaCulpa yazdı
Güncel mi hocam
Güncel hocam. :)
Atam İzindeyiz!..

Re: Amouage Reflection, Tom ford Tuscan Leather, CDG kokuları

nephila
gcg 2 var yarıdan fazla şişe
Ehli cennet kadınlarından bir kadın yeryüzüne baksa, misk kokusundan yeryüzü dolar ve yüzünün nuru Güneş ve Ay'ın ziyasını bastırırdı.Eğer bir huri parmaklarından birini dünyaya gösterse (yer-gök ehli) her can sahibi, onun kokusunu duyardı.
[Ramuz el-Ehadis-2, s. 355/4]

Re: Amouage Reflection, Tom ford Tuscan Leather, CDG kokuları

yalciner51
nephila yazdı
gcg 2 var yarıdan fazla şişe
Nephila üstad bir adet mailiniz var..
[...]