vesna

Re: Carner Barcelona - Rima XI

Umut Kurtoğlu
Nasıl bir koku üstad?

Re: Carner Barcelona - Rima XI

vesna
Adi siir gibi :)
Kafiye demek sanirim rima..

Gourmand'di  soyle baharatli filan. Ama baymayan bir tarzi vardi. Ya unuttum umut yanimda da degil hani deneyeyim :)

Bak sana frag tarzi yazayim ;)

Spicy oriental with a twist of gourmand..

Re: Carner Barcelona - Rima XI

yalciner51
Cevap olarak bu gönderi By vesna
Oğuz hocam merhaba. Bir adet mail bekleyin benden..
Atam İzindeyiz!..

Re: Carner Barcelona - Rima XI

vesna
hayırlı olsun kenan bey..

konu silinebilir.

Re: Carner Barcelona - Rima XI

yalciner51
vesna yazdı
hayırlı olsun kenan bey..

konu silinebilir.
Sağol Üstadım. Karşılıklı hayırlı olsun..
Atam İzindeyiz!..