ARŞİV

Kilitli 1003 mesajlar Seçenekler

ARŞİV

RİYAFES
Bu konu güncellendi de .
 Bentley Infinite Rush

Re: Bugün hangi parfümü kullandım (Haziran - Temmuz ) Yeni Başlık

sinan223
Aslında yaz icin agır olsa da yeni geldigi icin denemek istedim Jpg Fleur Du Male.

Re: Bugün hangi parfümü kullandım (Haziran - Temmuz ) Yeni Başlık

camorr
Cevap olarak bu gönderi By RİYAFES
Creed GIT

Re: Bugün hangi parfümü kullandım (Haziran - Temmuz ) Yeni Başlık

Optuna
24 old bond street triple. Dun bir talihsizlik yasadik hayal kırıklıgı ile gunu tamamladıktan sonra bugun cope atarken spreyde kalmıs 3 fısla yetindik. Oldukca elegant bir kokuymus

Private Label - Ursa

Re: Bugün hangi parfümü kullandım (Haziran - Temmuz ) Yeni Başlık

Snakker
Geçmiş olsun, yazık olmuş... Full şişe miydi o? Kargoda mı kırılmış?

Optuna yazdı
[...]

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By RİYAFES
Aaaa. Büyük geçmiş olsun.. Çok da güzel kokuymuş..Eminth adminimle tanışmış oldum bugün.. Carven homme vintage'da günün detayı.. Çok güzel koku bence ama tene yakın kalıyor..

Re: Bugün hangi parfümü kullandım (Haziran - Temmuz ) Yeni Başlık

guardiannnn
yazık olmuş emrah hocam.. geçmiş olsun..
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Bugün hangi parfümü kullandım (Haziran - Temmuz ) Yeni Başlık

Optuna
Cevap olarak bu gönderi By Snakker
Uluç hocam, kargoda kirildi evet 85 ml civarindaydı. Kısmet degilmis arkadaslar tesekkurler.
Private Label - Ursa
TME

Re: Bugün hangi parfümü kullandım (Haziran - Temmuz ) Yeni Başlık

TME
Cevap olarak bu gönderi By Optuna
Optuna yazdı
24 old bond street triple. Dun bir talihsizlik yasadik hayal kırıklıgı ile gunu tamamladıktan sonra bugun cope atarken spreyde kalmıs 3 fısla yetindik. Oldukca elegant bir kokuymus

Çok geçmiş olsun...

Bal D'Afrique kullanıyorum bugün

Re: Bugün hangi parfümü kullandım (Haziran - Temmuz ) Yeni Başlık

agefe
Cevap olarak bu gönderi By Optuna
Aventus

Re: Bugün hangi parfümü kullandım (Haziran - Temmuz ) Yeni Başlık

matrai
Aventus (Afnan Kopyası)

Re: Bugün hangi parfümü kullandım (Haziran - Temmuz ) Yeni Başlık

camorr
matrai yazdı
Aventus (Afnan Kopyası)

Re: Bugün hangi parfümü kullandım (Haziran - Temmuz ) Yeni Başlık

Makedon

Re: Bugün hangi parfümü kullandım (Haziran - Temmuz ) Yeni Başlık

Umut Kurtoğlu
Makedon yazdı
Creed Original Vetiver (Cridence Kopyası) :)

  Lezzetli yeşil turunçgil patlaması, ense traşından sonra o bölgeye sürülen berber pudrası ve yumuşak vetiver. Güzel kompozisyon, güvenli koku ve tatmin veren yazlık performansı.
Bir ara bir sample alayım elindekinden Reis. Bende hiç tatmin edici olmuyor performansı Original vetiverin..Matrai üstaddan aldım onunki de aynı oldu.. Bir de derler her koku performanslı oluyor diye bende:(

Re: Bugün hangi parfümü kullandım (Haziran - Temmuz ) Yeni Başlık

Makedon

Re: Bugün hangi parfümü kullandım (Haziran - Temmuz ) Yeni Başlık

Makedondaki benden gitme senin teninde sorun var. veya burnunda bencede çok performanslı bir yazlık Original vetiver.

Re: Bugün hangi parfümü kullandım (Haziran - Temmuz ) Yeni Başlık

Makedon

Re: Bugün hangi parfümü kullandım (Haziran - Temmuz ) Yeni Başlık

nirnroot
Miu Miu.

Re: Bugün hangi parfümü kullandım (Haziran - Temmuz ) Yeni Başlık

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By Makedon
Makedon yazdı
Ilk 4 saat gümbür gümbür. 5-7 saat rüzgarla transparan ve ondan sonrası da hemen hemen 10. saate kadar kendisini bana hissettiren bir yapıda oldu.
Depresyona giricem.. Kokuyu da çok seviyorum sevmesem bu kadar dert etmem..

..

Re: Bugün hangi parfümü kullandım (Haziran - Temmuz ) Yeni Başlık

..
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By Optuna