ARŞİV!.. Davidoff Silver Shadow Altitude - Bvlgari Blv Pour Homme (Çekiliş gerçekleşti.)

ARŞİV!.. Davidoff Silver Shadow Altitude - Bvlgari Blv Pour Homme (Çekiliş gerçekleşti.)

yalciner51
Bu konu güncellendi de .

Kazanan arkadaşımız 7- policeman_27

Güzel günlerde kullansın. Adres bilgilerini maille gönderirse yarın kargolarım.

Merhaba arkadaşlar,

Elimde fazla olarak bulunan kullanmayacağım iki kokuyu bir arkadaşımıza hediye etmek istiyorum. Forumda yeni olan arkadaşlarımız için güzel bir hediye olur inşallah.

10 arkadaşımız demiştim ama istekler artıyor. :) Diğer arkadaşlarımızda kırılmasınlar.
16.06.2016 Perşembe akşam 20.00 de çekilişi yapalım. O zamana kadar kim katılmak isterse ismini ekleyecem.  Random.orgdan çekilişi yapabilirim. Bol şanslar...

Kargo alıcı ödemeli olarak gönderilecektir.

* Davidoff Silver Shadow Altitude    20/100ml     Şişe - Kutu
* Bvlgari Blv Pour Homme               15/100ml     Şişe - Kutu

Dekant olarakta;  Mancera Wild Fruits 5ml :)

1- cuneytuces
2- guardiannnn
3- vaveyla17
4- erdembaba
5- BUU
6- sinan223
7- policeman_27
8- cakalcarlos
9- alisofya
10- WuTangClan
11- SHaNS1986
12- umit.K
13- vito andolini
14- Nephila
15- Sinfulpastor
16- Wadajat
17- BaddestMan
18- Dogtrainer
19- BatuhanKLC
20- gusti
21- leserko
22- Queen
23- Clark
Atam İzindeyiz!..

Re: Davidoff Silver Shadow Altitude - Bvlgari Blv Pour Homme

cuneytuces

Re: Davidoff Silver Shadow Altitude - Bvlgari Blv Pour Homme

Umut Kurtoğlu
Yüreğine sağlık hemşerim..

Re: Davidoff Silver Shadow Altitude - Bvlgari Blv Pour Homme

yalciner51
Cevap olarak bu gönderi By cuneytuces
Tabiki hocam ekledim.
Atam İzindeyiz!..

Re: Davidoff Silver Shadow Altitude - Bvlgari Blv Pour Homme

yalciner51
Yüreğine sağlık hemşerim..
Teşekkürler Üstadım.
Atam İzindeyiz!..

Re: Davidoff Silver Shadow Altitude - Bvlgari Blv Pour Homme

guardiannnn
güzel düşüncen için teşekkürler kenan hocam..
ikisi de denemediğim kokular. ben de talip olabilirim.
"istemez misin ya ömer; dünya onların, ahiret bizim olsun."

follow me on instagram: @overdoseperfume @guardiannnn

Re: Davidoff Silver Shadow Altitude - Bvlgari Blv Pour Homme

yalciner51
Ekledim Gökhan hocam.
Atam İzindeyiz!..

Re: Davidoff Silver Shadow Altitude - Bvlgari Blv Pour Homme

vaveyla17
Cevap olarak bu gönderi By yalciner51
hocam bvlgarı merak ettıklerımın arasında benı de eklermısın

Re: Davidoff Silver Shadow Altitude - Bvlgari Blv Pour Homme

yalciner51
Ekledim hocam.
Atam İzindeyiz!..

Re: Davidoff Silver Shadow Altitude - Bvlgari Blv Pour Homme

erdembaba
teşekkür ederek bende yazılmak istedim
BUU

Re: Davidoff Silver Shadow Altitude - Bvlgari Blv Pour Homme

BUU
Açıkcası forumda yeni değilim ama uygun olursa bende katılmak isterim. Eğer çok isteyipte sıraya giremeyen olursa Hakkı'mdan feragat edebilirim.

Re: Davidoff Silver Shadow Altitude - Bvlgari Blv Pour Homme

yalciner51
Ekledim hocam. Denemeyen ve denemek isteyen herkes katılabilir.
Atam İzindeyiz!..

Re: Davidoff Silver Shadow Altitude - Bvlgari Blv Pour Homme

sinan223
Hocam beni de eklermisin? Dusuncene saglık :)

Re: Davidoff Silver Shadow Altitude - Bvlgari Blv Pour Homme

policeman_27
Cevap olarak bu gönderi By yalciner51
Katılmak isterim...
..

Re: Davidoff Silver Shadow Altitude - Bvlgari Blv Pour Homme

..
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By yalciner51

Re: Davidoff Silver Shadow Altitude - Bvlgari Blv Pour Homme

cakalcarlos
Cevap olarak bu gönderi By yalciner51
kota dolmadıysa yazılmak isterim. teşekkürler şimdiden.

Re: Davidoff Silver Shadow Altitude - Bvlgari Blv Pour Homme

Arturo's
Cevap olarak bu gönderi By yalciner51
Kenan hocam çok güzel bir davranış gerçekten  tebrik ediyorum ve mümkünse bende katılmak isterim

Re: Davidoff Silver Shadow Altitude - Bvlgari Blv Pour Homme

WuTangClan
Dolmadıysa ben de şansımı denemek isterim. Teşekkürler...

Re: Davidoff Silver Shadow Altitude - Bvlgari Blv Pour Homme

SHaNS1986
Cevap olarak bu gönderi By cuneytuces
Benide yazarsanız Sevinirim hocam.

Re: Davidoff Silver Shadow Altitude - Bvlgari Blv Pour Homme

umit.K
Yalcıner bey jestinizden dolayı sizi tebrik ederim.
10 kişilik kota dolmuş gibi. Ama 10 kişi üzerine çıkılma gibi bir durum olursa bende yazılmak isterim.  Teşekkürler.
123