AMOUAGE- REFLECTION

Eminth

Yaklaşık 50 ml. En az 25 katılımcı şartı getiriyorum. 25 katılımcı olursa 15 Ocak günü kura çekeceğim ve tüm şişeyi bir kişiye göndereceğim. Kargo alıcıya ait olacak.

Herkese bol şans..:)

 1 TME
 2 RİYAFES
 3 PARANOİD ANDROİD
 4 BLEROX
 5 HANIMELİ
 6 EGEMEN
 7 AGEFE
 8 B.G.
 9 OPTUNA
10 ŞERİF 23
11 KKAVUK
12 AİNOS
13 NA
14 ERENS
15 GUARDIANNNN
16 ALİSOFYA
17 TARKAN
18 ERDEMBABA
19 NEROBİANCO
20 YALÇİNER51
21 DREKOO
22 BADDESTMAN
23 CALCURAWING
24 İHTİRAS1519
25 MANAMAN10
26 POLICEMAN
27 ESER
28 SHAMS
29 SELCUKOGUZ
30 IMAGINARY
31 CANTONA
32 RAKİP35
33 GKHNUÇAR
34 VITO ANDOLINI
35 ESCLAPEZ
36 NEPHILA
37 LAWYERZZZ
38 TRUSTALT
39 SWEN
40 MELİH2316
41 ERDEM
42 UMUT KURTOĞLU
43 MRYANKEE06
44 EMRE
45 SALPINGOO
46 MAUMAU
47 HUNTER
48 KUPO
49 CEMİLE IŞIK
50 EGİRGİN37
51 BERZAX
52 RADMURAD
53 ZETT
54 BAŞŞAD
55 VOLKY
56 MM.OLCAYTO
57 BURAKK
58 KOKARCA
59 MSEREN
60 JESAZOVEMALP
61 RGPDBN07
62 LESPOUL59
63 CRESCENT1982
64 ATACANNBERKK
65 GUSTİ
66 SERİF
67 TEKKENZAİBATSU
68 ANDY DUFRESNE
69 MİSKETKEDİSİ
70 ALABANDA
71 HMERHABA
72 DT ENES
73 WADAJAT
74 ANİGEMİNİ
75 PROMESTA
76 SHANS1986
77 Pİ-JEY
78 VAVEYLA17
79 BATUHANKLC
80 HARRYPIPER
81 DENONDJ
TME

Re: AMOUAGE- REFLECTION

TME
Maşallah Emin Bey bu ne bonkörlük :) Çok sevdiğim Amouage kokularındandır, beni de yazın listeye lütfen.

Re: AMOUAGE- REFLECTION

RİYAFES
Emin Bey beni de yazarmısınız

Re: AMOUAGE- REFLECTION

єяяσя.
Yok artık.
Yarı şişe Amouage

Bravo.
Ben de şansımı denemek istiyorum.

Re: AMOUAGE- REFLECTION

blerox
buna şans denenir işte.. rica etsem beni de ekler misiniz?

Re: AMOUAGE- REFLECTION

Hanımeli
Cevap olarak bu gönderi By RİYAFES

Re: AMOUAGE- REFLECTION

murrjm
Aaa bunu isterim işte :)

Re: AMOUAGE- REFLECTION

EgemeN
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
üstad beni de yazarsan sevinirim.
1-L'air Du Desert Moracain, 2-Amouage İnterlude, 3-Creed Bois Du Portugal, 4-Bond NY AMBER, 5-Creed Green Irısh Tweed, 6-Kilian İncense Oud, 7- Amouage Jubilation, 8-Jovoy Private Label-Ambre Russe, 9-Kilian Straight to Heaven-A Taste Of Heaven,10-Tom Ford Tobacco Vanille-Kilian Back To Black.

Re: AMOUAGE- REFLECTION

Eminth
Admin
Cevap olarak bu gönderi By murrjm
Adminleri kuraya almıyoruz murrjmciğim :)

Re: AMOUAGE- REFLECTION

agefe
Beni de yazın lütfen.

Re: AMOUAGE- REFLECTION

ibrhm
Cevap olarak bu gönderi By Eminth
İnsanı adminlikten soğutur bu hareket:))

Re: AMOUAGE- REFLECTION

Baho
Benide yazabilirsenız sevinirim. Tesekkurler

Re: AMOUAGE- REFLECTION

Optuna
Cevap olarak bu gönderi By Eminth
Emin bey eklerseniz sevinirim.
Forumda müthiş şeyler oluyor:)
Private Label - Ursa

Re: AMOUAGE- REFLECTION

şerif23
Emin bey den yana şanslı olduğumu düşünüyor ve katılmak istiyorum
:)
Simdiden tsk ederim

Re: AMOUAGE- REFLECTION

kkavuk
Cevap olarak bu gönderi By ibrhm

 beni de yazın

Re: AMOUAGE- REFLECTION

ainos
Benide yazarsaniz sevinirim.
NA

Re: AMOUAGE- REFLECTION

NA
Cevap olarak bu gönderi By Eminth
Forumda çıtayı epey yükselten bir güzellik yapıyorsunuz Emin Bey. Hatta yükseltmek değil çıtayı baya kırdınız  Ben de katılmak isterim.

Re: AMOUAGE- REFLECTION

erens
Cevap olarak bu gönderi By Eminth
Beni de ekler misiniz?

Re: AMOUAGE- REFLECTION

guardiannnn
Cevap olarak bu gönderi By Eminth
ben de talibim emin abi..
teşekkürler bu cömert davranış için :)
"istemez misin ya ömer; dünya onların, ahiret bizim olsun."

follow me on instagram: @overdoseperfume @guardiannnn

Re: AMOUAGE- REFLECTION

Arturo's
Cevap olarak bu gönderi By Eminth
Vallahi artık diyecek söz bulamıyorum gerçekten böyle güzel düşünceler için herkesi takdir ediyorum, eğer mümkünse böyle güzel bir hediye için çekilişe bende dahil olmak isterim
1234 ... 7