AMBER KOKULARI

*HOCA*
A dostlar, forumumuzun kalender ve bilir kişileri,

    Ben bir zamanlar Baldesserini Ambre adında bir koku kullanmıştım, oradaki amber kullanımı çok yumuşaktı herhalde. Neden derseniz, şu son zamanlarda ana gövdeyi amber kokusunun oluşturduğu " Amber Sultan" ve "Ambre 114" gibi liste başı kokuları tecrübe ettim. Çok da heyecanlıydım, almayı düşünüyordum. Ama ikisi de bana özellikle de açılış itibariyle mide bulandırıcı geldi. Aslında sert kokuları da severim. Herkesin riskli bulduğu benzoin, labdanum, öd gibi kokulardan çekinmem. Acaba neden böyle oldu, bir fikri olan var mı?

Re: AMBER KOKULARI

Khan
SL ambre sultan ve HDP ambre 114 dediğiniz gibi amber kokuları arasında popüler, verilebilecek iyi örnekler arasında buna bond ny amber de dahil, amber kullanımı yoğun ve güçlü karanlık yapıda biraz vakit geçtikten sonra yumuşayıp bu kokular daha bi sevilesi hale geliyor. Bu yüzden sevmemiş olabilirsiniz, açılışları sert. Yves rocher in yeni ambre noir kokusu var, fiyat ve bulunulabilirlik olarak iyi daha bi yumuşak amber kullanımı bakımından, deneyebilirsiniz.

Re: AMBER KOKULARI

Nebukadnezar

Re: AMBER KOKULARI

*HOCA*
Deneyeceğim hocam, onu da merak ediyorum ;)

Re: AMBER KOKULARI

Nebukadnezar

Re: AMBER KOKULARI

*HOCA*
tEŞEKKÜR EDERİM, KISMET DEĞİLMİŞ. bULMAYA ÇALIŞACAĞIM :)

Re: AMBER KOKULARI

*HOCA*
hOCAM BU ARADA ANKET VAR, ONDA OYLAMA YAPARSANIZ SEVİNİRİM :)

Re: AMBER KOKULARI

Nebukadnezar

Re: AMBER KOKULARI

*HOCA*
Evet, beylikdüzünde yaşıyorum, siz ?

Re: AMBER KOKULARI

byefendy
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
Kilian Amber Oud ve Dior Ambre Nuit denemiş miydiniz ?

Re: AMBER KOKULARI

*HOCA*
yok üstad kilian insense oud denedim sadece dior u denemedim.

Re: AMBER KOKULARI

Nebukadnezar
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By byefendy

Re: AMBER KOKULARI

Nebukadnezar

Re: AMBER KOKULARI

*HOCA*
Cevap olarak bu gönderi By Nebukadnezar
iyice merak ettim. :) bu arada anket başlığı var katılırsanız mutlu olurum

Re: AMBER KOKULARI

byefendy
Cevap olarak bu gönderi By Nebukadnezar
Amber Oud un bi ara sample'ını kullanmıştım epey zaman oldu. Kokusunu hatırlamasam da performansının müthiş olduğunu söyleyebilirim.

Re: AMBER KOKULARI

Nebukadnezar
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By Nebukadnezar

Re: AMBER KOKULARI

Nebukadnezar

Re: AMBER KOKULARI

*HOCA*
Genel parfüm konuları başlığının içinde , anket diye başlayan konu başlığı :)

Re: AMBER KOKULARI

*HOCA*
Bu arada Bond AMber ulaştırmayı düşünmeniz büyük incelik :) teşekkür ederim. TV 250 ml iniz hayırlı olsun. 4 yıl yeter size :)

Re: AMBER KOKULARI

Nebukadnezar