ABERCROMBİE AND FİTCH

1 mesaj Seçenekler

ABERCROMBİE AND FİTCH

erenkilic
MERHABALAR HENÜZ YENİYİM HANGİ KONU NEREYE HATTA NASIL AÇILIR BİLMEM KUSURUM VARSA AFFINIZA SIĞINIRIM.
BEN ABERCROMBİE AND FİTCH FİERCE PARFÜMÜNÜ ARIYORUM ANCAK ESKİ VİNTAGE HALİNİ 2002-3-4-5-6 2010 A KADAR OLANLARDAN (ÇÜNKÜ SONRASINDA REFORMÜLE OLDU) EĞER ELİNDE OLAN VARSA DECANT OLARAK ALMAK İSTİYORUM HİÇ DEĞİLSE 5 ML.

BİRDE REFORMÜLASYONDAN SONRA İÇİNDEKİ ISO E SUPER DÜŞÜRÜLDÜĞÜ İÇİN MAHVOLDU DİYORLAR
ŞİMDİKİ HALİNİ ALIP İÇİNE ISO E SUPER EKLEYİP KARIŞTIRSAM NE GİBİ ETKİLERİ OLUR ?

ELİMDE ROCHAS MAN VAR HEM KALICILIĞI HEM YAYILIMI BERBAT BUNA NASIL BİR ÇÖZÜM BULURUM ?

ISO E SUPER TEK BAŞINA KULLANILIR MI KULLANILDIĞI TAKDİRDE BEĞENİLİR Mİ ?

TOM FORD - BLACK ORCHİD
ROCHAS MAN
BVLGARİ BLACK
PACO RABANNE - BLACK XS
PACO RABANNE - İNVİCTUS İNTENSE
PARFÜMLERİNE SAHİBİM TAKAS DÜŞÜNEN OLURSA WHATSAPP : 536 068 6194 ULAŞABİLİRLER