3 Beyazdan 1 i URSA

BatuhanKLC

Re: 3 Beyazdan 1 i URSA

BatuhanKLC

Re: 3 Beyazdan 1 i URSA

ibrhm
Batuhan'cim cok guzel yorumlamışsın, ellerine sağlık. Başlangıç bana tezek kokusunu anımsattı, meyve veya rom almadim. Bizim gibi parfum meraklıları genelde birçok kokuya aynı mesafededir ama ursa senin icin çizgiyi geçenlerden olmus anlaşılan. Parfum yorumlarının devamını bekliyoruz.

Re: 3 Beyazdan 1 i URSA

BatuhanKLC

Re: 3 Beyazdan 1 i URSA

kadir.tbk
Cevap olarak bu gönderi By BatuhanKLC
Bende kesinşikle unısex bi koku oldugnu düşünmüyorum. 50 li yaşlarda varlıklı klasik giyimli bi bayana belki gider.
Ben açılışınıda çok begendim evet kirli hatta bayag kirli üst notalar ama ilk defa bukadar yogun bi koku başagrısı yapmadı bende. Kuru meyveleri bariz hissedebiliyorum.
Orta notalarda paçuli ve tütsü kombinasyonu çok farklı .
Dip notalar zaten tadından yenmiyo.
Agzına saglık batuhan hocam . Çok güzel gülerek okudum  forumda bekledigim bi yorumdu.çok riskli bi koku ama ben bayıldım.kimse begenmedi çevremde onuda söyliyim .
Sizi bir imtihan olarak hayır ilede şer ilede deniyoruz .
Ancak bize döndürüleceksiniz...

Re: 3 Beyazdan 1 i URSA

BatuhanKLC

Re: 3 Beyazdan 1 i URSA

erdembaba
Cevap olarak bu gönderi By BatuhanKLC
Çok güzel bi yorum olmuş kullanmış biri olarak tam olarak akıldan geçenler kelimelerde..yorumların devamını bekleriz..elinize sağlık
BatuhanKLC yazdı
Bu gün son zamanlarda aşık oldum diyebileceğim kadar çok sevdiğim üzerine titrediğim Ursa ile sizlerleyim , daha önce birkaç yorum yaptım ama AMATÖRLÜKTEN vazgeçemiyorum :) Bu sebepten bu yorumuma da Amatörlüğümü ekleyerek devam ediyorum

Ursa bana göre 3 Beyazdan 1 i , sebebi kokunun içine girdiğimde bırakamıyorum , ya hiç bulaşmıcaksın ya da kendini onun ellerine bırakacaksın , yorumu Unisex başlığı altında yapıyorum ama şahsi görüşüm 1 bayan kullanırsa evde kalır yazık olur ...

Gelelim açılışına ; Açılışı bildiğimiz kokulardan çok farklı şekilde , muhteşem kirlilik barındıran sert bir açılış , herkesin tahammül edemeyeceği , beğenemeyeceği uzak duracağı bir açılış , fragranticiadan baktığımda kurutulmuş meyveler , hindistan cevizi , reçine ve rom görüyorum , meyveleri birçok insan kurutulmuş olarak algılasada bu kokuda (keza öyle de olabilir) o meyvelere canlılık veren ROM formu var ki kurutulmuşluktan uzak hissettiriyor burnuma , ha birde son olarak bir koku ne zaman burnumu tırmalasa (iyi-kötü) içerisinde kesinlikle OUD oluyor ki açılışında hissediyorum , sonuca gelicek olursak açılışı meyveler ciddi rom ve oud ile yapıyor ve açılışını sevmeyenler için sıktıktan sonraki 30 dakika uzak durulması gereken kirli bir başlangıcı var. Ha devamımı BAŞYAPIT...

Devamında süre gelen deri , öd ve vetiver (yorumcular paçuli de ekliyor ) muhteşem bir harman oluşturuyor hatta bu kısıma geçerken hafif hafif tütsü hissediyorsunuz ama bu İNTERLUDE deki gibi bir tütsü değil tütün odaklı bir tütsü , uzun bir süre bu tütün tütsüsü alttan alttan geliyor ama hiç ön plana çıkmadı tenimde , şu dakikadan sonra muhteşem değişiklikler yaratmıyor koku ama en farklı en marjinal en muhteşem değişikliği AÇILIŞI ile sonraki 30 DAKİKADA yapmadımı zaten ?...

Açılışı sebebi ile genel beğeniden oldukça uzak , herkesin katlanamayacağı sevemeyeceği bir koku , Denemeden şişeli edinmemenizi öneririm , kalite hissiyatı muhteşem olan Chergui den sonra NİŞ kokularda harbiden NİŞ dedirten bir koku bana göre ... Bayan kullanımından çok uzak Maskülen bir koku ...

Kalıcılık silaj muazzam soğuk kış günlerinden kullanılması gereken bir koku aksi taktirde paramparça eder milleti :) ( yazın 2 fıs URSA 20 fıs VANMILYINA bedel)

Kısa sürede bana kendini kanıtlamış aşık etmiş ender kokulardan 3 beyazdan 1 isinin olduğuna eminim,

YA sev YA terket

3 beyazdan 2. si KOUROS ama REYİZE BENİM KLAVYEM YETMEZ

3. hala aranıyor merakla bekleniyor, 3. Beyaz bu koku dediğiniz bir koku varsa Dekant , Sample Hediyesine açığım :):)

Re: 3 Beyazdan 1 i URSA

NeroBianco
Yorum için teşekkürler.. Ben de ursa ile yeni tanıştım henüz dışarıda değil ama evde 2 fıs idman yapıyorum. Açılışı da sert ama rahatsız etmedi beni

Re: 3 Beyazdan 1 i URSA

Alican
yorumlar için ağzınıza sağlık hocam. çok güzel olmuş. benim ursaya yaklaşımım ise henüz seviyeli. çünkü zaman  ve ruh hali isteyen bir koku. ikisini denk getirince çok iyi ama bazen biri eksik kalsa kokunun özellikle açılış kısmına tahammül zorlaşıyor. tabi açılışı atlatırsak sorun yok :)
Roja Dove Enigma
Clive Christian No 1
Xerjoff Casamoratti 1888
İnitio Baraka
Slumberhouse Jeke - Kiste
Creed Aventus
Moonlight İn Heaven
Malle Vetiver Extraordinaire
Bond Amber
NY Bond B9

Re: 3 Beyazdan 1 i URSA

MeaCulpa
Cevap olarak bu gönderi By BatuhanKLC
Ursayı o kadar çok seviyorum ki 20 fıs sıkıp kamikaze gibi gezinen biri oluyorum, herkesin sevebileceği bir açılışa sahip değil tabakhane tarzı bir açılışı var ama sabırlı olana güzel şeyler sunuyor. Bittikçe alırım 2-3 fıs kurtarmaz  not aşırı kalıcı kıyafetten bahsetmek istemiyorum 1 ay önceki deri montumu elime aldığımda buram buram geliyordu özletiyor gidip 2 fıs çekeyip burnuma
Je deviens folle

Re: 3 Beyazdan 1 i URSA

Umut Kurtoğlu
Ursa unisex mi ki ? Kategorisi bir garip geldi

Re: 3 Beyazdan 1 i URSA

BatuhanKLC

Re: 3 Beyazdan 1 i URSA

Alican
Cevap olarak bu gönderi By MeaCulpa
 MeaCulpa gerçekten haklısın başlangıcı genel beğeni değil ama sonrası insanı çok fena bağlıyo dün sıktım bileğe çektikçe çekiyor insan içine. benimde olmazsa olmazlarımdan ama bana kalırsa unisex değil ya. yani yanlış katagorize etmişler. o açılışı bi bayanda düşünemiyorum :)