29 ekim cumhuriyet bayrami.

atlatl34
Herkesin cumhuriyet bayrami kutlu olsun.
Amouage : Memoir / interlude / jubi / Reflection

Alex FERGUSON : ''istatistik mini eteğe benzer; çok şey gösterir ama asıl görünmesi gerekeni göstermez.''

Re: 29 ekim cumhuriyet bayrami.

protectedsugar
...teşekkürler...Ben de herkesin Cumhuriyet bayramını kutluyorum. Cumhuriyet benim için şu analama gelmektedir: Artık iktidar bir sülalenin elinde değil; iktidarı biz oluşturuyoruz...hepimizin reyi eşittir..istersen prof. istersen çoban olan. Onun için Atatürk'e teşekkürler...

Re: 29 ekim cumhuriyet bayrami.

Erkan Ağa
Cevap olarak bu gönderi By atlatl34

Re: 29 ekim cumhuriyet bayrami.

rapid
herkesin kardeşçe yürüdüğü bu yolda ayağımıza batan dikenlerin canımızı yakmayacağı barış dolu nice 29 ekimlere....

Re: 29 ekim cumhuriyet bayrami.

atlatl34
Cevap olarak bu gönderi By atlatl34
şimdi öğrendimde devlet bugun yapılacak bütün gösterileri iptal etmiş. Nedeni ise malum maden kazası için. Fakat akp nin bu bayramlara olan tavrı ortadayken benim aklıma şeytan girmiyor değil hani. Maden kazası = 29 ekim. Tesadüfün böylesi diyorum sadece !!!!
Amouage : Memoir / interlude / jubi / Reflection

Alex FERGUSON : ''istatistik mini eteğe benzer; çok şey gösterir ama asıl görünmesi gerekeni göstermez.''

Re: 29 ekim cumhuriyet bayrami.

firestarter
maden kazası olmasa başka bir kulp bulurlardı zaten onlardan ümidi kestik.. 29 ekim halkın egemenliğinin bayramıdır, hepimize kutlu olsun.

Re: 29 ekim cumhuriyet bayrami.

blerox
Her seye rağmen kutlu olsun bayramimiz..

Re: 29 ekim cumhuriyet bayrami.

gokhanburak53
Cevap olarak bu gönderi By atlatl34

Re: 29 ekim cumhuriyet bayrami.

gani
Bu vatanı bize emanet eden ulu önder Mustafa Kemal Atatürk'ü yaptıklarıyla anmak bıraktıklarını korumak ve bizden sonraki nesillere teslim etmek en önemli görevimizdir. Silah arkadaşlarıyla birlikte Allah rahmet eylesin. Mekanları cennet olsun. Cumhuriyet bayramınız kutlu olsun..

Re: 29 ekim cumhuriyet bayrami.

different pulses
Cevap olarak bu gönderi By atlatl34
Cumhuriyet bayramimiz kutlu olsun.

Re: 29 ekim cumhuriyet bayrami.

trustalt
Bende herkesin Cumhuriyet bayramini kutluyorum...
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: 29 ekim cumhuriyet bayrami.

protectedsugar
Türkiye Cumhuriyet'inin içinde Türkiye Cumhuriyet'inden üstün bir değer yoktur. Atatürk'ten Allah razı olsun.

Re: 29 ekim cumhuriyet bayrami.

promesta