28.12.2016 tarihinde Markafoniden aldığım Joop'lar hakkında

28.12.2016 tarihinde Markafoniden aldığım Joop'lar hakkında

Atakan97
Öncelikle hepinize merhabalar arkadaşlar,iyi günler dilerim :)

28.12.2016 tarihinde bu linkteki http://www.markafoni.com/joop-joop-edt-125-ml.-joop-edt-125-ml.-673018846767.html ürün olan Joop! Homme 2x125ml Duo set satın aldım.Ürün 03.01.2017 tarihinde bana ulaştığında paketi açtığımda dış kutusunun orjinal distribütör onaylı olmadığını ve kutuda Joop! firması ile ilgili herhangi bir bilgi ibaresi olmadığından şüphelendiğimi belirtmek istedim.Ayrıca kutuyu açıp,ikili parfümleri incelediğimde ise iki şişenin de altında olması gereken barkodların linkteki gibi https://postimg.org/image/6phbxmohl/ yırtılmış olduğunu farkettim.Bu sorunlardan dolayı sizden yardım alma gereği duydum,bu sorunlar hakkında bana yardımcı olursanız çok sevinirim.Dış kutusunda da herhangi bir bilgi yok arkada bir kod var ve onu sorguladığımda Markafoninin sitesine yönlendiriyor.Parfümlerin koku ve kalıcılık sıkıntılı olmadığını söylesem de hem barkod,dış kutunun yabancılığı ve M&M kozmetiğin orjinal distribütör onaylı olmadığını görünce şüphelendim.Sizce parfümüm orjinal midir değil midir?

Teşekkürler...

Ek fotoğraflar:
https://postimg.org/image/ca27vcihr/
https://postimg.org/image/6q1mxfpzx/
https://postimg.org/image/i1wjiz2x3/
https://postimg.org/image/6phbxmohl/

Re: 28.12.2016 tarihinde Markafoniden aldığım Joop'lar hakkında

Hattab
kutu gayet güzel ve bence orginaller dün boynerdeydim böyle setler vardı bossun setlerine baktım onların arkasında da yanlızca barkot vardı ayrıca insanımız çok bilinçlendi markofoni gibi büyük şirketlerin orginal olmayan ürün satıcağını kesinlikle düşünmüyorum. Bayat diye tabir edilen üretileli yıllar olmuş parfümleri satarlar ona birşey diyemem ama onlarda kesinlikle orginaldir.
Kime lazım yâr? yâr neme lazım, neye lazım yâr?

Re: 28.12.2016 tarihinde Markafoniden aldığım Joop'lar hakkında

Atakan97
Cevabınız için çok teşekkür ediyorum fakat 2 gündür kullandığım bu Joop'ların kalıcılığı inanılmaz az gibi geldi üstüme sıktıktan 2-3 saat sonra neredeyse hiç sıkmamış gibi geziyorum :(

Re: 28.12.2016 tarihinde Markafoniden aldığım Joop'lar hakkında

balaban75
Ürünler orjinal mi bilemem ama boynerde deneme maksatlı montumun koluna sıkmıştım  joopu. 2-3 ay geçti hala kokuyordu mont..kokusunu sevmedim fakat fena kalıcı olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim

Re: 28.12.2016 tarihinde Markafoniden aldığım Joop'lar hakkında

Atakan97
Denediğiniz Joop reformule olmadan önceki lancaster üretimi olan Joop'lardan mıydı acaba? Yoksa güncel versiyonu mu?

Re: 28.12.2016 tarihinde Markafoniden aldığım Joop'lar hakkında

kaside66
Cevap olarak bu gönderi By Atakan97
Atakan Bey öncelikle foruma hoşgeldiniz. Kozmetik ürünlerde barkodlardan çok batch kodlar önemli. Joop parfümlerde batch kodlar dört basamaklı bir sayı. Bu sayıyı kutuda ve şişenin altında göreceksiniz. Bulduktan sonra http://www.checkfresh.com/.  adresinden kontrol edin.  Bu sayı parfümün üretim tarihini gösteriyor. Ancak orjinal olduğunu da bir göstergesi sayılabilir. Çünkü çoğu taklit parfümde bu ayrıntıyı atlıyorlar.

Re: 28.12.2016 tarihinde Markafoniden aldığım Joop'lar hakkında

Atakan97
Yardımlarınız ve iyi niyetiniz için teşekkür ederim,hoşbulduk :)

Ürünü ilk teslim aldığımda dediğiniz gibi şişenin altındaki batch code'ları sorgulayarak orjinallik hakkında bilgi sahibi edinecektim fakat https://postimg.org/image/6phbxmohl/ ürünlerin altı bu linkteki gibi olduğundan beni baya şüphelendirdi orjinallik konusunda :(

Re: 28.12.2016 tarihinde Markafoniden aldığım Joop'lar hakkında

Hattab
Ben hiç joop kullanmadım kokusunu bile bilmiyorum o yüzden kalıcılığı ile ilgili birşey söyliyemem. Eskisi gibi kalıcık yok zaten parfümlerde genel bir sıkıntı.
Kime lazım yâr? yâr neme lazım, neye lazım yâr?