212 sexy men deodorant

jeflo
Arkadaşlar merhaba.
Öncelikle böyle güzel bir sitede olduğum ve gerçekten acaba böyle bir site var mıdır diyip burayı bulduğum için memnuniyetimi dile getirmek isterim.

Uzun zaman önce bir arkadaşım bana bu deodorant parfümü hediye etmişti ama kokusu o kadar güzel ki biter ve bir daha bulamam diye sıkmaya bile korkuyorum.

http://i59.tinypic.com/24o7mt1.jpg

Sizlere görselini paylaştığım parfümün adı nedir ve nerde bulabilirim ya da aracı olursanız memnun olurum.

Teşekkür ederim.

Re: 212 sexy men deodorant

dersaadet
Yasaklı Kullanıcı
Adı üstünde yazıyor zaten hocam, piyasada rahatlıkla bulabileceğin bir parfüm.
Tam ismi: carolina herrera 212 sexy men

Re: 212 sexy men deodorant

jeflo
Abi yok bi türlü bulamadım. Varmı bir link paylaşır mısın sana zahmet. Ne kadar arasam da yok.

Re: 212 sexy men deodorant

jeflo
Cevap olarak bu gönderi By dersaadet
 carolina herrera 212 sexy men, yazıyorum karşıma bundan farklı bir parfüm çıkıyor. Ama o kutunun üstünde yazının yanındaki görseli olan çıkıyor. Galiba elimdeki tester gibi birşey. Sanırım onu alırsam aynı koku çıkar değil mi?

Re: 212 sexy men deodorant

dersaadet
Yasaklı Kullanıcı
Hocam merak etmeyin aynı parfüm.Görsellerdeki manken aynı çünkü :)
Yalnız elinizdeki parfüm değil,deo yada deo sprey o yüzden şişe farklı.
Yapacağınız en doğru iş;herhangi bir parfümeriye gidip 212 sexy men'i denemenizdir.
Koku aynı çıkmayablir,bazen parfümle deodorantlar farklı kokabiliyor,deonun içindeki bütan gazından dolayı.
Baktınız koku aynı,şu sitelerden güvenle alabilirsiniz.

http://www.mizu.com/carolina-herrera-212-sexy-men-edt-erkek-parfum

http://www.istanbulbilisim.com.tr/carolina-herrera-212-sexy-edt-100-ml-erkek-parfumu-fiyati%2C119779.html?ref=akakce&v=1.67.5

Re: 212 sexy men deodorant

Daniel