2016'da çıkan favori designer parfümünüz hangisi?

2016'da çıkan favori designer parfümünüz hangisi?

camorr
Bu konu güncellendi de .
Nişi açıldı madem designer konusunu da burdan halledelim.

Re: 2016'da çıkan favori designer parfümünüz hangisi?

Makedon

Re: 2016'da çıkan favori designer parfümünüz hangisi?

Frozenwings
Cevap olarak bu gönderi By camorr
Cartier - L'Envol diyorum. Bal  ve misk karışımı...

Re: 2016'da çıkan favori designer parfümünüz hangisi?

camorr
Cevap olarak bu gönderi By Makedon
Makedon yazdı
Tom Ford Orchid Soleil.
Fragrantica'da ağzını burnunu dağıtmışlar

Re: 2016'da çıkan favori designer parfümünüz hangisi?

camorr
Cevap olarak bu gönderi By Frozenwings
Frozenwings yazdı
Cartier - L'Envol diyorum. Bal  ve misk karışımı...
Bunun da şişesi iddialı...

[...]

camorr yazdı
Frozenwings yazdı
Cartier - L'Envol diyorum. Bal  ve misk karışımı...
Bunun da şişesi iddialı...
Kokusu da iddialı
Performansını test etme fırsatı bulamadım gerçi.

Re: 2016'da çıkan favori designer parfümünüz hangisi?

Frozenwings
Orchid Soleil'e ise nötr yaklaşamadım ne yazık ki, ah o açılıştaki mısır kokusu...
..

Re: 2016'da çıkan favori designer parfümünüz hangisi?

..

Re: 2016'da çıkan favori designer parfümünüz hangisi?

murrjm
Nişlere çok el atamasak da designerda bende Orchid Soleil diyorum.

Re: 2016'da çıkan favori designer parfümünüz hangisi?

connoisseur
Cevap olarak bu gönderi By Frozenwings

Re: 2016'da çıkan favori designer parfümünüz hangisi?

connoisseur
Cevap olarak bu gönderi By ..

Re: 2016'da çıkan favori designer parfümünüz hangisi?

Umut Kurtoğlu
connoisseur yazdı
A☆MEN yazdı
O nasil bir badem notasidir...
Siseli almayi dusunmuyor degilim.
Colognesı asıl ayrı bir güzellik bence. Ben de seviyorum

Re: 2016'da çıkan favori designer parfümünüz hangisi?

Baho
T.F. Noir Extreme ve Ultra Zest . BEN seviyorum en azından :)

Re: 2016'da çıkan favori designer parfümünüz hangisi?

kaside66
Benim bu yıl çıkan designer parfümler içinde en beğendiğim parfüm Jean Paul Gaultier Classique Essence de Parfum oldu.

Re: 2016'da çıkan favori designer parfümünüz hangisi?

Libra
Deneyebildiklerim arasında ben de orchid soleil diyorum.Performansından da oldukça memnunum.Saatlerce kokusunu net bir şekilde hissedebiliyorum.

Re: 2016'da çıkan favori designer parfümünüz hangisi?

NeroBianco
Cevap olarak bu gönderi By connoisseur
Parfüme nerde ulaştınız acaba ?

connoisseur yazdı
Designer sayilirsa Comme des Garcons Black Pepper

Re: 2016'da çıkan favori designer parfümünüz hangisi?

Makedon

Re: 2016'da çıkan favori designer parfümünüz hangisi?

connoisseur
Cevap olarak bu gönderi By NeroBianco