2016 Ramazan Bayramında Kullanacağınız Parfüm?

2016 Ramazan Bayramında Kullanacağınız Parfüm?

matrai
Bu sıcak günlere denk gelen Ramazan namı diğer şeker bayramında eş dost akraba ziyaretlerinde hangi parfümü kullanmayı düşünüyorsunuz?

Re: 2016 Ramazan Bayramında Kullanacağınız Parfüm?

Umut Kurtoğlu
Bizim baba ailenin ve yakınlarımızın çoğunun en büyüğü olduğundan biz olduğumuz yerde duruyoruz onlar geliyor:)) evde viw ile bekliyor olacağım kalabalığı!

Re: 2016 Ramazan Bayramında Kullanacağınız Parfüm?

matrai
Valla ben bayramın ilk 2 günü deli gibi çalışıyor olacağım 3. günü ziyaretlere başlayacağım o zaman da Green Irish Tweed sıkmayı planlıyorum

Re: 2016 Ramazan Bayramında Kullanacağınız Parfüm?

Umut Kurtoğlu
Eski göz ağrını unutmaman iyi olmuş abi:)

Re: 2016 Ramazan Bayramında Kullanacağınız Parfüm?

vito andolini
Cartier decleration leau kullanicam :)
Terre D'Hermes

Re: 2016 Ramazan Bayramında Kullanacağınız Parfüm?

RİYAFES
Acqua Di Parma Colonia İntensa kullanacağım...

Re: 2016 Ramazan Bayramında Kullanacağınız Parfüm?

EgemeN
Ben Amouagedan devam edeceğim; Epic ve memoir
1-L'air Du Desert Moracain, 2-Amouage İnterlude, 3-Creed Bois Du Portugal, 4-Bond NY AMBER, 5-Creed Green Irısh Tweed, 6-Kilian İncense Oud, 7- Amouage Jubilation, 8-Jovoy Private Label-Ambre Russe, 9-Kilian Straight to Heaven-A Taste Of Heaven,10-Tom Ford Tobacco Vanille-Kilian Back To Black.

Re: 2016 Ramazan Bayramında Kullanacağınız Parfüm?

matrai
EgemeN yazdı
Ben Amouagedan devam edeceğim; Epic ve memoir
Hayırdır egemen hocam sizin akrabalar moskovada herhalde :)

Re: 2016 Ramazan Bayramında Kullanacağınız Parfüm?

erdembaba
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Bende sartorial ı basıp surtecem dışarda..Ankara yi özlemişim

Re: 2016 Ramazan Bayramında Kullanacağınız Parfüm?

EgemeN
Cevap olarak bu gönderi By matrai
matrai yazdı
EgemeN yazdı
Ben Amouagedan devam edeceğim; Epic ve memoir
Hayırdır egemen hocam sizin akrabalar moskovada herhalde :)
😄 ALtug hocam zamk gibi kokular olması lazım ki bu sıcaklarda bişeye yarasın 😄 Arap Bahar'ına bizim de katkımız olsun
[...]

dewnew

Re: 2016 Ramazan Bayramında Kullanacağınız Parfüm?

kayaa
roja dove vetiver kullanmayı düşünüyorum

Re: 2016 Ramazan Bayramında Kullanacağınız Parfüm?

BatuhanKLC

Re: 2016 Ramazan Bayramında Kullanacağınız Parfüm?

felix
Bayram süresince tek parfüm yerine 3 gün farklı koku kullanacağım.O bakımdan Kurkdjian ile anlaşma imzaladık:)))

Aqua Universalis Forte
Absolue Pour Le Matin
Aqua Vitae

Re: 2016 Ramazan Bayramında Kullanacağınız Parfüm?

BaddestMan
Emre hocam çok güzel görünüyolar :) Hazır burada görmüşken Aqua Vitae ile HdP 1828 arasında benzerlik var mı sizce?

Re: 2016 Ramazan Bayramında Kullanacağınız Parfüm?

İmeraFera
Aventus ile Bentley Azure değişimli kullanırım sanırım :)
İnsan, can sıkıcı bir saç demetidir...

Re: 2016 Ramazan Bayramında Kullanacağınız Parfüm?

Eminth
Admin
Cevap olarak bu gönderi By matrai
matrai yazdı
Valla ben bayramın ilk 2 günü deli gibi çalışıyor olacağım 3. günü ziyaretlere başlayacağım o zaman da Green Irish Tweed sıkmayı planlıyorum
Ben de green irish tweed sıkmayı planlıyorum👍

Re: 2016 Ramazan Bayramında Kullanacağınız Parfüm?

kaside66
Creed Spring Flower 🌷🌷 aldım yanıma. Herkese iyi bayramlar :))

Re: 2016 Ramazan Bayramında Kullanacağınız Parfüm?

Debussy
Cevap olarak bu gönderi By matrai
O gün canım ne isterse :) Planlı programlı olamıyorum böyle şeylerde daha doğrusu olmuyorum.

Re: 2016 Ramazan Bayramında Kullanacağınız Parfüm?

eren_c.
Cevap olarak bu gönderi By felix